İnan bana 5-6 dosya olduğunda direk içeri alırlar , zaten sabıkası varsa direk kodesi boylar haklı ya da haksız olmasına gerek yok mutlaka girer içeri tabi ne kadar yatar orası muamma
Hocam bu Seyit denen arkadaş iyi d0landırıcı değil , insanları boş ve saf anlarında yakalıyor . Eğer maddi durumunuz iyiyse d0landırılan kişilerle iletişim kurup avukat ücretlerini onlar adına ödemenizi öneriyorum bu sayede çok fazla dosya birikir ve hakettiği cezayı alır
Yapabilirim sorun yok. Elinde çok sağlam kanıtları olan kaç arkadaş gerekiyorsa kendi ödemek isteyenler kendileri öderler, ödeyemeyenlere bende yardımcı olurum nasıl olsa geri alacağız o paraları faiziyle... 12 yıl önce 250 TL'ye ikinci el telefon satmıştım. Adamdan senet almıştım sonra ulaşamadım kendisine... Hiç unutmuyorum 550 TL avukat ücreti ödeyip tamamını almıştım o heriften. Yedirmeyiz hakkımızı ne gerekiyorsa yapacağım. Birilerinin hayır duası bile yeter o ceza alınca...