Yapabilirim sorun yok. Elinde çok sağlam kanıtları olan kaç arkadaş gerekiyorsa kendi ödemek isteyenler kendileri öderler, ödeyemeyenlere bende yardımcı olurum nasıl olsa geri alacağız o paraları faiziyle... 12 yıl önce 250 TL'ye ikinci el telefon satmıştım. Adamdan senet almıştım sonra ulaşamadım kendisine... Hiç unutmuyorum 550 TL avukat ücreti ödeyip tamamını almıştım o heriften. Yedirmeyiz hakkımızı ne gerekiyorsa yapacağım. Birilerinin hayır duası bile yeter o ceza alınca...
Hocam benden de kısa bir bilgi ne kadar işinize yarar bilmem ama forumda bir arkadaş d0landırılmıştı ve d0landırıcı hesap kendini tatil moduna alıp tatil açıklamasını Seyit Seyit yapmıştı hesap linki bırakıyorum belki bir şeylerle bağlantısı çıkar
https://www.r10.net/profil/75885-penguenx.html