yunnux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bulsanız ne olacakki adam 2 ay sonra serbest kalacak.
Hiç mi haberlerde dolandırıcılıktan 50 tane dosyası olan insanları görmediniz.
Ceza sistemi sıkıntılı bence.
İnan bana 5-6 dosya olduğunda direk içeri alırlar , zaten sabıkası varsa direk kodesi boylar haklı ya da haksız olmasına gerek yok mutlaka girer içeri tabi ne kadar yatar orası muamma

VSaBaH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Değil 10 kişi, organize eder en az 50 kişinin başvurusunu sağlayabilirim sayın yöneticim. 👍🏻 Avukatımız ne istiyor onu söylesin kafi...
Hocam bu Seyit denen arkadaş iyi d0landırıcı değil , insanları boş ve saf anlarında yakalıyor . Eğer maddi durumunuz iyiyse d0landırılan kişilerle iletişim kurup avukat ücretlerini onlar adına ödemenizi öneriyorum bu sayede çok fazla dosya birikir ve hakettiği cezayı alır