Bulsanız ne olacakki adam 2 ay sonra serbest kalacak.
Hiç mi haberlerde dolandırıcılıktan 50 tane dosyası olan insanları görmediniz.
Ceza sistemi sıkıntılı bence.
İnan bana 5-6 dosya olduğunda direk içeri alırlar , zaten sabıkası varsa direk kodesi boylar haklı ya da haksız olmasına gerek yok mutlaka girer içeri tabi ne kadar yatar orası muamma
Değil 10 kişi, organize eder en az 50 kişinin başvurusunu sağlayabilirim sayın yöneticim. 👍🏻 Avukatımız ne istiyor onu söylesin kafi...
Hocam bu Seyit denen arkadaş iyi d0landırıcı değil , insanları boş ve saf anlarında yakalıyor . Eğer maddi durumunuz iyiyse d0landırılan kişilerle iletişim kurup avukat ücretlerini onlar adına ödemenizi öneriyorum bu sayede çok fazla dosya birikir ve hakettiği cezayı alır