• 02-05-2022, 19:23:18
    #19
    Yanarım, yanarım.. Bir kaç gün önce aldım Kurumsal'ı 300 ₺ indirim gelmiş, indirimsiz halinden aldım. Ah! Keşke bileydim beklerdim 1-2 gün yav.. @Admin; Coşkun Ağabey bu her Bayram'da oluyor mu Allah için dile getir de bir daha kine bekleyeyim. Ben de ki şans böyle işte, bazen aşırı şanslı bazen ucundan döner.. Olaya gel...
  • 02-05-2022, 19:24:06
    #20
    En iyisi sanırım
    AFNaNTiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanarım, yanarım.. Bir kaç gün önce aldım Kurumsal'ı 300 ₺ indirim gelmiş, indirimsiz halinden aldım. Ah! Keşke bileydim beklerdim 1-2 gün yav.. @Admin; Coşkun Ağabey bu her Bayram'da oluyor mu Allah için dile getir de bir daha kine bekleyeyim. Ben de ki şans böyle işte, bazen aşırı şanslı bazen ucundan döner.. Olaya gel...
    Sağlık olsun hocam yakışmış sizlere hayırlı olsun
  • 02-05-2022, 19:25:28
    #21
    Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sağlık olsun hocam yakışmış sizlere hayırlı olsun
    Teşekkür ederim hocam. Artık R10'um da ben de faaliyette olacağım. Müşteri memnuniyetinin dibine vurma hayalim var. Herkes saygın ve de hizmetimden memnun olsun diye canla başla çalışacağım. Bakalım..
  • 02-05-2022, 19:27:06
    #22
    En iyisi sanırım
    AFNaNTiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim hocam. Artık R10'um da ben de faaliyette olacağım. Müşteri memnuniyetinin dibine vurma hayalim var. Herkes saygın ve de hizmetimden memnun olsun diye canla başla çalışacağım. Bakalım..
    Sizi yakın zamanda baya göreceğiz gibi gözüküyor bakalım bu heyecan verici

    Yardımcı olabileceğim bir husus olursa iletişime geçebilirsin seve seve yanında olurum hocam başarılar
  • 02-05-2022, 19:28:13
    #23
    Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizi yakın zamanda baya göreceğiz gibi gözüküyor bakalım bu heyecan verici

    Yardımcı olabileceğim bir husus olursa iletişime geçebilirsin seve seve yanında olurum hocam başarılar
    Eksik olmayasın değerli hocam. Çok sağ ol. 😇🙏🤛