Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sağlık olsun hocam yakışmış sizlere hayırlı olsun
Teşekkür ederim hocam. Artık R10'um da ben de faaliyette olacağım. Müşteri memnuniyetinin dibine vurma hayalim var. Herkes saygın ve de hizmetimden memnun olsun diye canla başla çalışacağım. Bakalım..