Teşekkür ederim hocam. Artık R10'um da ben de faaliyette olacağım. Müşteri memnuniyetinin dibine vurma hayalim var. Herkes saygın ve de hizmetimden memnun olsun diye canla başla çalışacağım. Bakalım..
Sizi yakın zamanda baya göreceğiz gibi gözüküyor bakalım bu heyecan verici
Yardımcı olabileceğim bir husus olursa iletişime geçebilirsin seve seve yanında olurum hocam başarılar