AFNaNTiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yanarım, yanarım.. Bir kaç gün önce aldım Kurumsal'ı 300 ₺ indirim gelmiş, indirimsiz halinden aldım. Ah! Keşke bileydim beklerdim 1-2 gün yav.. @Admin; Coşkun Ağabey bu her Bayram'da oluyor mu Allah için dile getir de bir daha kine bekleyeyim. Ben de ki şans böyle işte, bazen aşırı şanslı bazen ucundan döner.. Olaya gel...
Sağlık olsun hocam yakışmış sizlere hayırlı olsun