• 03-05-2022, 14:35:09
    #55
    TASARIM AJANSI
    mryvz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen herşeyi yaratan kudret Allah'a hakaret eden bir varlıksın. Bana da hakaret etmen çok doğal. Şeytan'ı anlatmak isteyen hocalar senden ders almalı. Resmen şeytanın dünyadaki vucut bulmuş halisin!
    Bu benim düşüncem değil laikliğin tanımı diyorum hala benim Allaha hakaret ettiğimi söylüyorsun bayram günü kafayımı buldun ne yaptın
  • 03-05-2022, 14:40:06
    #56
    FiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu benim düşüncem değil laikliğin tanımı diyorum hala benim Allaha hakaret ettiğimi söylüyorsun bayram günü kafayımı buldun ne yaptın
    Sen laikliği tarif edicem deyip laiklik isteyenlere hakaret edeceğini sanarak Allah'a hakaret eden zavallı bir zalimsin.
    Umarım yaratıcıya hakaret ettiğin bu cümleleri yaratıcı o güne ertelemez.
    Biz Allah'ın yarattığı aciz bir kuluz. Senin gibi Allah'a görev tanımı yapan varlıkları anlayamayız. Kafayı bulduğumu sanman çok doğal...
    Alıntı
    Rasûlüm! Sakın, Allah’ı zâlimlerin yaptıklarından habersiz sanma! Allah onları cezalandırmayı, dehşetten gözlerin dışarı fırlayacağı bir güne ertelemektedir.
    İbrahim Sûresi(14) 42. Ayet
  • 03-05-2022, 14:43:08
    #57
    TASARIM AJANSI
    mryvz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen laikliği tarif edicem deyip laiklik isteyenlere hakaret edeceğini sanarak Allah'a hakaret eden zavallı bir zalimsin.
    Umarım yaratıcıya hakaret ettiğin bu cümleleri yaratıcı o güne ertelemez.
    Biz Allah'ın yarattığı aciz bir kuluz. Senin gibi Allah'a görev tanımı yapan varlıkları anlayamayız. Kafayı bulduğumu sanman çok doğal...
    Yahu hocam benim ne Allaha nede laiklere hakaret ettiğim yok okuduğunu nasıl algıladında bu sonuca vardın bilmiyorum defalarca aksini söylememe rağmen hala hakaret ettiğimi söylüyorsun gözünü seveyim bana telefon nunaranı söylede arayarak anlatayım belki yazarak anlatamıyorumdur
  • 03-05-2022, 14:53:52
    #58
    FiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yahu hocam benim ne Allaha nede laiklere hakaret ettiğim yok okuduğunu nasıl algıladında bu sonuca vardın bilmiyorum defalarca aksini söylememe rağmen hala hakaret ettiğimi söylüyorsun gözünü seveyim bana telefon nunaranı söylede arayarak anlatayım belki yazarak anlatamıyorumdur
    FiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Laik yonetim demek, allahin devlet yonetiminde soz hakki yoktur allah devlet yonetimine karismasin demektir. Muslumanim diyip laik yonetim istiyorum diyenlere cok uzuluyorum. Hakaret olarak algilamayin gercekten uzuluyorum
    Biz Allah 'ı yazarken küçük harfle başlarsa korkan insanlarız. Sen ise yukarıdaki cümlende laiklere hakaret etmeye çalışıp Allah'a hakaret ediyorsun.
    "allahin devlet yonetiminde soz hakki yoktur allah devlet yonetimine karismasin demektir". bu nasıl bir cümledir. Bu nasıl bir kibir?

    Peygamberler öldü din elden gitmedi. Büyük şanlı islam komutanları öldü din elden gitmedi.
    Ancak son zamanlarda sizin gibi Allah'ı kalıplara sokan tuhaf insanlar türedi. Görüşlerinizi haklı çıkarmak, bir grubu hedef alıp lanetlemek için Allah'ı alet edip her fırsatta diğer insanları cehennem odunu gibi gören Allah adına karar veren kibir dolu fikirlerinizi saçan tuhaf varlıklar son zamanlarda çoğaldı.

    Ben senin gibi tipleri çok iyi bilirim. Ancak sen en ileri düzeyisin. Senle bırak konuşmayı burada yazışmak dahi istemiyorum.

    Ancak sadece Atatürkçülere hakaret ettiğini sanmasınlar diye cümleni anlamalarına dikkat çekmeye çalıştım.

    Dini değerleri yükselteceğini sanıp, hem Atatürkçülere hem Allah'a hakaret etmeyi başarmak seviyeyi açıkça belli ediyor.

    Bir daha yazma. Allah'a böyle hakaret edip görev tayin eden bir varlık bana da aynı hakaretleri çok rahat eder. O yüzden, umarım Atatürk düşmanlarının da bu yazdıklarının herşeye gücü yeten sonsuz kudrete hakaret olduğunu algılayabilirler.

    Ve de seni Allah'ı güçsüz göstermeye çalışıp hakaret ettiğin için Allah'a havale ediyorum. Umarım ilahi adalet yakın zamanda tecelli eder.
  • 03-05-2022, 15:01:08
    #59
    TASARIM AJANSI
    mryvz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz Allah 'ı yazarken küçük harfle başlarsa korkan insanlarız. Sen ise yukarıdaki cümlende laiklere hakaret etmeye çalışıp Allah'a hakaret ediyorsun.
    "allahin devlet yonetiminde soz hakki yoktur allah devlet yonetimine karismasin demektir". bu nasıl bir cümledir. Bu nasıl bir kibir?

    Peygamberler öldü din elden gitmedi. Büyük şanlı islam komutanları öldü din elden gitmedi.
    Ancak son zamanlarda sizin gibi Allah'ı kalıplara sokan tuhaf insanlar türedi. Görüşlerinizi haklı çıkarmak, bir grubu hedef alıp lanetlemek için Allah'ı alet edip her fırsatta diğer insanları cehennem odunu gibi gören Allah adına karar veren kibir dolu fikirlerinizi saçıyorsunuz.

    Ben senin gibi tipleri çok iyi bilirim. Ancak sen en ileri düzeyisin. Senle bırak konuşmayı burada yazışmak dahi istemiyorum.

    Ancak Atatürkçülere hakaret ettiğini sanmasınlar diye cümleni anlamalarına dikkat çekmeye çalıştım.

    Bir daha yazma. Allah'a böyle hakaret edip görev tayin eden bir varlık bana da aynı hakaretleri çok rahat eder. O yüzden, umarım Atatürk düşmanlarının da bu yazdıklarının herşeye gücü yeten sonsuz kudrete hakaret olduğunu algılayabilirler.

    Ve de seni Allah'ı güçsüz göstermeye çalışıp hakaret ettiğin için Allah'a havale ediyorum. Umarım ilahi adalet yakın zamanda tecelli eder.
    1.si Allahı küçük harfle yazmak saygısızlık değil Türkçe yazım kurallarına uymamaktır, telefondan yazmak zor olduğu için yazım kurallarına çok dikkat edemiyorum

    2.si Laikliğin ansijlopedilerdeki tanımı din ve devlet işleri birbirine karıştırılamaz devlet dinsiz yönetilmeli dir ancak Allah devleti kendi emir ve yasaklarına uygun yönetmeyi emreder yani laiklik demek eşittir devleti dinsiz yönetmek eşitttir allahın emir ve yasaklarının hükmü yoktur demek. Ben diyorumki gayrimüslimler laikliği savunabilir saygı duyarım ama bir müslüman laikliği savunursa hem allaha iman edip hemde allahın devlet yönetiminde hükmü yoktur demiş olur.

    Daha ne kadar açık anlatabilirim bilmiyorum, telden yazmayı hiç sevmem üşenirim on arağmen sırf sana kendimi ifade edeyim diye uzun uzun yazdım umarım anlamışsındır
  • 03-05-2022, 15:19:55
    #60
    Laiklik laikliktir
    Sizce si olur mu Allah aşkına. Güldürmeyin yahu.
  • 03-05-2022, 16:10:05
    #61
    HakanDemirci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben bir müslüman birey olarak dinsiz bir yönetim istiyorum
    Merhaba, siz daha müslümanlığı bilmiyorsunuzki. Tavsiyem biraz müslümanlığı araştırıp, anlayıp öyle yazmanız. Mesajlarınız anlam karmaşasıyla ve çelişkilerle dolu.

    ve demişinizki
    HakanDemirci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kulluğumu ben bireysel Özgür irademle anayasal hak ile yaparım. Veya yahudide inciline göre yapar yada ortodoks Özgür iradesine göre
    Hangi ülkede yaşıyorsunuz bilmiyorum ama, Zaten şuan türkiyede öyle yapılıyor. ermeniside var hristiyanıda, kiliseside mevcut. ve bunların cezası yok . tam aksine devlet ,bahsettiğiniz anayasal hak ile bunları koruyor, zarar görmemelerini sağlıyor, kiliselerini onarıyor + bunlara teşvik ve maddi yardımdada bulunuyor. Türkiyede uyuşturucu ve satanistlik hariç herşey serbest, Devletin açtığı genelevi bile var düşünün. + Bu Devlet kumar oynatıp, faiz alıyor + bu ülkede zinada serbest. Yani Türk devletinin islamla çok alakalı olduğu söylenemez.
    Ha sizin derdiniz başka ise onu bilemem veya ateist, dinsizseniz konunuza(only) saygı duyarım o ayrı mesele.
  • 03-05-2022, 17:29:51
    #62
    Dindarlığını Allah'a göster, bana insanlığın lazım.

    Ancak bu tatlısu müslümanları kendilerini Allah sanıyorlar, ya da Allah'a rol biçiyorlar. Hayır Allah böyle istiyor diye herşeye gücü yeten yaratıcıyı kendi küçük beyinleriyle ürettikleri kalıplara sokuyorlar.

    Milletin namazına, orucuna, yaşantısına karışmakla kalmayıp, işi ilerlettiler artık Allah'ın işlerine yarattığı düzene de karışıyorlar...

    Din böyledir, böyle yaşanmalıdır diye dayatanların herbiri firavun ama bizim her birimiz birer Musa.

    Musa'lar firavunları yener. Musa'lar göremese de firavunlar yenilmeye mahkum!

    Elbet islam yerine araplığa iman eden kişilerin de gücü tükenecek...
  • 03-05-2022, 17:39:16
    #63
    Laikik din ve devlet işlerinin birbirinden ayrılmasıdır.

    İster kabul edin ister kabul etmeyin. Günümüzde devletler ne tek uluslu nede tek dini inanca sahip kişilerden oluşmuyor.
    Laik yönetim sistemi eşitlikçi her dini inanca sahip vatandaşların dini rutiellerini ve yaşam tarzını bir başkasının özgürlüğü ihlal etmedikçe yaşayabileceği bir yönetim sistemidir. İslam dinine ters bir tarafı yoktur.
    Din kisvesi altında halki kontrol veya çıkarları yönünde avucunun içine almak isteyenler bunu islama ters olarak diretmeye çalışıyorlar.