Ben bir müslüman birey olarak dinsiz bir yönetim istiyorum
Merhaba, siz daha müslümanlığı bilmiyorsunuzki. Tavsiyem biraz müslümanlığı araştırıp,
anlayıp öyle yazmanız. Mesajlarınız anlam karmaşasıyla ve çelişkilerle dolu.
ve demişinizki
Kulluğumu ben bireysel Özgür irademle anayasal hak ile yaparım. Veya yahudide inciline göre yapar yada ortodoks Özgür iradesine göre
Hangi ülkede yaşıyorsunuz bilmiyorum ama, Zaten şuan türkiyede öyle yapılıyor. ermeniside var hristiyanıda, kiliseside mevcut. ve bunların cezası yok . tam aksine devlet ,bahsettiğiniz anayasal hak ile bunları koruyor, zarar görmemelerini sağlıyor, kiliselerini onarıyor + bunlara teşvik ve maddi yardımdada bulunuyor. Türkiyede uyuşturucu ve satanistlik hariç herşey serbest, Devletin açtığı genelevi bile var düşünün. + Bu Devlet kumar oynatıp, faiz alıyor + bu ülkede zinada serbest. Yani Türk devletinin islamla çok alakalı olduğu söylenemez.
Ha sizin derdiniz başka ise onu bilemem veya ateist, dinsizseniz konunuza(only) saygı duyarım o ayrı mesele.