FiKRAL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Laiklik sistemi ile Devlet Yönetilmesi Sizce Nasıl olur?
64
●2.376
- 02-05-2022, 11:23:32Allahın veya başka bir Tanrının karışmasını istemiyorum. Kulluğumu ben bireysel Özgür irademle anayasal hak ile yaparım. Veyahu yahudide inciline göre yapar yada ortodoks Özgür iradesine göre
- 02-05-2022, 11:28:01Şu an din ve devlet işleri bir arada ne oluyor? Bir el kulakta Allahu Ekber derken diğer el kimin cebinden ne kopartıyor belli değil...Konfor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-05-2022, 11:30:24Eğitim okulda edinilen bilgiler değildir hocam, okul sadece sağlam bir uzantıdır. Asıl önemli olan birbirimize öğrettiğimiz bilgilerdir, kollektif amaç ile bu mümkün olabilir. Ben bu toplumun geçerli bir amacı olduğunu hiç görmedim hayatım boyunca, 100 yıl öncede vatanı kurtarmak için bir amaç ortaya koyuldu. Geldiğimiz bugünlerde eminim toplumdaki bireylerin %99'u birbirinden nefret ediyor, saldırmak için bir açık arıyor. Gel de böyle bir ortamda akıl sağlığı yerinde olsun, psikoloji düzgün olsunki eğitime/kültüre vakit ayıralım ki bu olumsuzluk bile tek başına var olanı dejenere ediyor. Benim bakış açım, bu toplum benim yaşadığım süre boyunca asla düzelmeyecek ve bir şeyleri düzene sokmaya meyilli olmayacak.HakanDemirci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-05-2022, 11:32:47Mesela x bir gazeteci diyelim adıda hilya bu kişi devlet imkanı Arabistan devletine gidiyor ve devletin hazine ve imkanlarını kullanıp trustik olarak Mekke gidiyor ve dua listesi ritüeli yapıyor. Yanı ben bu kadının oraya devlet hazinesi ile gitmesine razı değilim onun yerine o paralar ile emekli çocuğunu okutacak maddi güç olarak aktarılmasını isterim .minidora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-05-2022, 11:33:14Ben İslami yönetim şeklini isterim ama şuan ki iktidar gibi dini kendi amaçlarına alet edinenler tarafından değil İslam'ın gerekliliğini adam gibiaksaraymalakli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
uygulayacak kişiler tarafından İslami yönetim isterim. - 02-05-2022, 11:33:43Saygı duyarım herkesin tercihi kendine, ben sadece hem Müslümanım diyip hemde laikliği savunanlara üzülüyorum.HakanDemirci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-05-2022, 11:38:50Ağzın işini hakkı ile Alavere dalavere ile olmadan üretilen Türk gıda denetim güvencesi ile denetlenmiş bal yesin. Ama hiç yoktan eskiden ev ekonomisi dersi vardı orada finans okur yazarlığı verilebilirdiGeokomplo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam üzülme ikimizde şuanki zamandan şikayetçiyiz. Benim gönlüm çok 😌 rahat . Adı üstünde laik olan ile yönetilmek. Bilim ve ilimin doğrultusunda emin ol dışarıdaki ülkeler sadece Kelime-i şahadet getirmiyor bizden daha musluman hakça yönetiyorlar.FiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 02-05-2022, 11:41:02Dünya da uygulanmış örnekleri var mı hocamFiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-05-2022, 11:47:14Benim bildiğim gördüğüm yok malesefaksaraymalakli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle