HakanDemirci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Toplumda egitim yokki hocam benim peder ilkokul 3 mezunu birşey deyince sana yazıklar olsun diyor benimde birey ve demokrasi haklarım olduğunu bilmiyor 🤷🏻♂ Atatürk zamanı yada ottoman empire zamanı egitim vasatın altında o yüzden köy enstitüsü vs egitim seferberliği sanayi devrim kapotaj bayramı Atatürk orman çiftliği vs dünya vatandaşlığına entegre çabası vardı. Ozaman bu adam devrimleri yaparken dış güçler denen yok mu idi dünya kiyamet olmadığı sürece ülkeler birbirlerine dusman olarak bakacak fakat Buda karşılıklı çıkarlar ve gelişim sayesinde ben hiç Amerika’nın İngiltere’ye ambargo koyduğunu duymadım şuan kuzey Irak’ta yapılan operasyon batıya taşınacak Türkiye üzerinden bir hat İçin söylüyor BBC ve İsrail gazi biz benzin ve tüm enerji buna rağmen pahalı kullanıyoruz. Mandacilik sözde yok gibi ama seçilmişler sayesinde
Eğitim okulda edinilen bilgiler değildir hocam, okul sadece sağlam bir uzantıdır. Asıl önemli olan birbirimize öğrettiğimiz bilgilerdir, kollektif amaç ile bu mümkün olabilir. Ben bu toplumun geçerli bir amacı olduğunu hiç görmedim hayatım boyunca, 100 yıl öncede vatanı kurtarmak için bir amaç ortaya koyuldu. Geldiğimiz bugünlerde eminim toplumdaki bireylerin %99'u birbirinden nefret ediyor, saldırmak için bir açık arıyor. Gel de böyle bir ortamda akıl sağlığı yerinde olsun, psikoloji düzgün olsunki eğitime/kültüre vakit ayıralım ki bu olumsuzluk bile tek başına var olanı dejenere ediyor. Benim bakış açım, bu toplum benim yaşadığım süre boyunca asla düzelmeyecek ve bir şeyleri düzene sokmaya meyilli olmayacak.