HakanDemirci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah’ın veya başka bir Tanrı’nın karışmasını istemiyorum. Kulluğumu ben bireysel Özgür irademle anayasal hak ile yaparım. Veyahu yahudide inciline göre yapar yada ortodoks Özgür iradesine göre
Saygı duyarım herkesin tercihi kendine, ben sadece hem Müslümanım diyip hemde laikliği savunanlara üzülüyorum.