• 02-05-2022, 13:09:38
    #37
    Mekanı cennet olsun. Babam olmadan geçireceğim 2. bayram..
  • 02-05-2022, 13:38:56
    #38
    allah rahmet eylesin.
    zaman tek ilaçtır
    14 yıl oldu biz kaybedeli.
    hayat devam ediyor...
  • 02-05-2022, 15:51:19
    #39
    Mekanı cennet olsun. Ben de babamsız ilk bayramımı geçiriyorum. Namazdan sonra mezarına gittim annemle. Aşırı üzgün ve buruk bir şekilde...
  • 02-05-2022, 15:53:39
    #40
    Üyeliği durduruldu
    ALLAH mekanını cennet eylesin
  • 03-05-2022, 00:53:29
    #41
    Allah Rahmet Eylesin. Mekanı cennet olsun.
  • 03-05-2022, 03:21:43
    #42
    Sinany adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah rahmet eylesin mekanı cennet olur inşallah kardeşim.
    Amin, Allah razı olsun usta.

    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ve aleykum selam. benimde babam ve abimsiz geçireceğim bu kaçıncı bayram. ALLAH ( CELLE CELALUH ) Ölmüşlerimizede yaşayanlarımızada rahmetiyle muamele eylesin amin
    Amin, Cemil cümlemizin ölmüşlerine Rabbim rahmet eylesin inşallah. Gerçekten zor bir durum. Alışılması zor bir durum.

    Elazizli23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun diğer insanların umrunda olmamasının nedeni damdan düşenin halinden damdan düsenin anlamasidir
    Gerçekten öyle usta, İnsan yaşamadan öğrenemiyor bu gerçekleri.

    Somuncu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah yardımcıniz olsun Allah rahmet eylesin
    Amin, Allah razı olsun, sağolun var olun hocam.

    mikbalavseren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olur inşallah...
    Amin, inşallah. Allah razı olsun. Sağolasın var olasın hocam.

    burakyildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun
    Amin inşallah, Allah razı olsun, tüm ölmüşlerimizin mekanı cennet olsun inşallah.

    batuhan_polat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı bayramlar. Allah rahmet eylesin hocam. Ailemizin kıymetini bilelim. Yarınların ne olacağı belli değil.
    Hayattan aldığım en acı ders bu oldu diyebilirim. İnsan kaybetmeden kıymetini anlamıyor sevdiklerinin.

    kalipsotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun inşallah.

    Hayırlı bayramlar, sevgiler.
    Amin, Allah razı olsun. Hayırlı bayramlarınız olsun sizlerin de. Sevdiklerinizle nice bayramlara inşallah.

    TomJones adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah rahmet eylesin
    Amin, Allah razı olsun.

    zelzele58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mekanı cennet olsun. Babam olmadan geçireceğim 2. bayram..
    Amin, tüm ölmüşlerimizin mekanı cennet olsun inşallah. İnsan kaybedince anlıyor, şimdi hiçbir şey tat vermiyor insana. Alışacağız belki ama sorsalar alışmak ister misin diye, her birimiz hayır diyeceğiz.

    yunnux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    allah rahmet eylesin.
    zaman tek ilaçtır
    14 yıl oldu biz kaybedeli.
    hayat devam ediyor...
    Amin, Allah razı olsun, tüm ölmüşlerimize Allah rahmet eylesin inşallah. Gerçekten zaman tek ilaç, ölümün acısı azalıyor da, hasreti artıyor insanın.

    bilimokur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mekanı cennet olsun. Ben de babamsız ilk bayramımı geçiriyorum. Namazdan sonra mezarına gittim annemle. Aşırı üzgün ve buruk bir şekilde...
    Amin, tüm ölmüşlerimizin mekanı cennet olsun inşallah. Allah rahmet eylesin senin babana da. Bilmiyorum ne zaman geçecek bu üzüntü, Bir ömür geçmeyecek belki de...

    haber58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ALLAH mekanını cennet eylesin
    Amin, Allah razı olsun. Cümlemizin ölmüşlerinin mekanı cennet olsun inşallah.

    harunulk40 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah Rahmet Eylesin. Mekanı cennet olsun.
    Amin, Allah razı olsun hocam, tüm ölmüşlerimizin mekanı cennet olsun inşallah.
  • 03-05-2022, 03:23:10
    #43
    kvp
    helpful
    Allah rahmet eylesin
  • 03-05-2022, 09:19:00
    #44
    Üyeliği durduruldu
    ALLAH rahmet eylesin. Acınızı paylaşıyorum.
  • 03-05-2022, 09:24:01
    #45
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Başın sağ olsun dost. Hayırlı bayramlar.