• 02-05-2022, 01:39:58
    #1
    https://www.r10.net/facebook/3201330...-kalmasin.html

    Bu konuyu açan şahıs ödemeyi alıp geri dönüş yapmıyor bir daha. Şüphelerime Göre de kendisi sey-it.

    R10 profilini hatırlamıyorum bu yukarıdaki linkten WhatsApp üzerinden iletişim kurduk kendisi ile.

    100 lira için değer mi bu dolandı rıcılığı yapmaya anlamadım da açıkçası.

    Şahıs +84 58 286 5917 WhatsApp numarasını kullanıyor

    1920629703973 bu numaralı ininal hesabını kullanıyor
  • 02-05-2022, 01:42:41
    #2
  • 02-05-2022, 01:44:10
    #3
    PeAylwin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen hocam bu şahıs. Şimdi şikayet konusu açacağım.
  • 02-05-2022, 01:44:58
    #4
    Geçmiş olsun dolandırıcnn Kullanıcı adı @sosyalizm ( https://www.r10.net/profil/161837-sosyalizm.html profil linki ) az önce ben de 2 adet sanal kart verdim daha sonradan 2 saat geçmesine rağmen dönüş yapmadı.Daha sonra kanıt isteyince küfürleşmeler oldu ve engelledi.Sayın moderotörlere gerekli bilgilendirmeyi de yaptım.1 günlük üye zaten belli ki amacı tamamen r10 üzernden insanları tokatlamak ve mağdur etmek
  • 02-05-2022, 01:47:14
    #5
    AliOsmanSogut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun dolandırıcnn Kullanıcı adı @sosyalizm ( https://www.r10.net/profil/161837-sosyalizm.html profil linki ) az önce ben de 2 adet sanal kart verdim daha sonradan 2 saat geçmesine rağmen dönüş yapmadı.Daha sonra kanıt isteyince küfürleşmeler oldu ve engelledi.Sayın moderotörlere gerekli bilgilendirmeyi de yaptım.1 günlük üye zaten belli ki amacı tamamen r10 üzernden insanları tokatlamak ve mağdur etmek
    10 kişiyi 1 -2 saat içinde piyasanın altında fiyat vererek 1500-2000 lira çarpması mümkün. O esnada 100 lira için şüphe etmedim ama benim gibi çok kişiyi bulmuştur illaki
  • 02-05-2022, 01:48:49
    #6
    ahmedfiratc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 kişiyi 1 -2 saat içinde piyasanın altında fiyat vererek 1500-2000 lira çarpması mümkün. O esnada 100 lira için şüphe etmedim ama benim gibi çok kişiyi bulmuştur illaki
    Kesinlikle öyle konusunu zaten kilitleyerek açmış mağdur olanlar yorum yapamasın diye.En kısa sürede banlanır umarım daha fazla kişi zarar görmeden.
  • 02-05-2022, 01:58:44
    #7
    @ismail; bu şerefsizi daha fazla kişiyi çarpmadan vakit kaybetmeden banlar mısınız?
  • 02-05-2022, 02:01:27
    #8
    ahmedfiratc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @ismail; bu şerefsizi daha fazla kişiyi çarpmadan vakit kaybetmeden banlar mısınız?
    İvedi şekilde şikayet konusu açarsanız hızlı bir şekilde aksiyon alınır diye düşünüyorum.
  • 02-05-2022, 02:09:50
    #9
    WebCity adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İvedi şekilde şikayet konusu açarsanız hızlı bir şekilde aksiyon alınır diye düşünüyorum.
    https://www.r10.net/sikayetim-var/32...ayetciyim.html

    Açtım hocam