AliOsmanSogut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun dolandırıcnn Kullanıcı adı @sosyalizm ( https://www.r10.net/profil/161837-sosyalizm.html profil linki ) az önce ben de 2 adet sanal kart verdim daha sonradan 2 saat geçmesine rağmen dönüş yapmadı.Daha sonra kanıt isteyince küfürleşmeler oldu ve engelledi.Sayın moderotörlere gerekli bilgilendirmeyi de yaptım.1 günlük üye zaten belli ki amacı tamamen r10 üzernden insanları tokatlamak ve mağdur etmek
10 kişiyi 1 -2 saat içinde piyasanın altında fiyat vererek 1500-2000 lira çarpması mümkün. O esnada 100 lira için şüphe etmedim ama benim gibi çok kişiyi bulmuştur illaki