WebCity adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İvedi şekilde şikayet konusu açarsanız hızlı bir şekilde aksiyon alınır diye düşünüyorum.
https://www.r10.net/sikayetim-var/32...ayetciyim.html

Açtım hocam