Konu
Dolan dırıcının açtığı silinen konu linki var ama profilini hatırlamıyorum
02-05-2022, 02:09:50
#9
ahmedfiratc
WebCity adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İvedi şekilde şikayet konusu açarsanız hızlı bir şekilde aksiyon alınır diye düşünüyorum.
https://www.r10.net/sikayetim-var/32...ayetciyim.html
Açtım hocam