• 30-04-2022, 22:51:54
    #1
    Şeker, kıyafet ve araba satışını anladım teknolojik alet satışındaki bu artışa anlam veremedim. Ya çok ciddi indirimler var ya da gösterişe gerçekten düşkünüz... 😅
  • 30-04-2022, 22:53:17
    #2
    Türk insanı gösterişe düşkündür hocam, Akraba ziyaretlerinin giderek bozulduğu şu dönemde ya bak ben senden iyiyim demek istiyor bir çoğu
  • 30-04-2022, 22:55:14
    #3
    Gösterişe düşgünüz. 3-4 bin lira maaşı olan adamın elinde 10-15 bin liralık telefon var.
  • 30-04-2022, 22:57:36
    #4
    Ben pahalı telefon almayı gereksiz buluyorum. Hocam gözünüzü seveyim 30 bin tl telefona paramı verilir ?? Param olduğu vakit gidip eğlence için bilgisayara 5-6 parça alıyorum işte direksiyondur ne bileyim ps5 koludur. Enazından kullanıyorum. Telefonda bırak oyun oynamayı sadece ara - konuş - kapat , instagram , twitter için kullanıyorum. Kamera diyenler olucak , 10K'ya telefon alıp 20K'ya kamera almak 13 pro max'ten daha mantıklı "bence".
  • 30-04-2022, 23:00:26
    #5
    Size alışveriş bölümü dışında konu açmak yasaklanmalı. Burada herkes bir şeyler satıyor ve herkes sattığı ürünle ilgili adam saat 3'de geldi saati aldı, bayramda neden saat alınıyor tarzı konular açılsa çöplük olur.

    Benim de satışta olan akıllı ev ürünleri var. Ben viral reklam yapmıyorum. Yapmam, konumu açtım günü geldiğinde yukarı taşıyorum. Lütfen bir daha saatlerinizle ilgili alt mesaj içeren konular açmayınız.

    https://www.r10.net/1082498671-post2.html tekrar şikayet edildi.
  • 30-04-2022, 23:02:08
    #6
    Rimmose_99 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türk insanı gösterişe düşkündür hocam, Akraba ziyaretlerinin giderek bozulduğu şu dönemde ya bak ben senden iyiyim demek istiyor bir çoğu
    Sanırım hocam...
    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gösterişe düşgünüz. 3-4 bin lira maaşı olan adamın elinde 10-15 bin liralık telefon var.
    Aslında bu durum ilginç. İşi gereği benim gibi ihtiyaç duyan insanlar da olabilir ama ben sırf en iyisini almak için gidip binlerce lira borca girmeyi de tercih etmezdim esasen...
    DenizAli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben pahalı telefon almayı gereksiz buluyorum. Hocam gözünüzü seveyim 30 bin tl telefona paramı verilir ?? Param olduğu vakit gidip eğlence için bilgisayara 5-6 parça alıyorum işte direksiyondur ne bileyim ps5 koludur. Enazından kullanıyorum. Telefonda bırak oyun oynamayı sadece ara - konuş - kapat , instagram , twitter için kullanıyorum. Kamera diyenler olucak , 10K'ya telefon alıp 20K'ya kamera almak 13 pro max'ten daha mantıklı "bence".
    Hocam açıkçası iş açısından almanın zorunlu olduğu dönemler de olabiliyor ama binlerce lira borca girip değmeyecek özellikler için fazla para harcamak kesinlikle gereksiz. İşim gereği artık 4 yıldır kullandığım 7 plusı değişmem gerekti. 13 pro max de alacak imkanım var çok şükür ancak arada çok kompleks bir fark yok ve zaten çok kaliteli içeriklerin dahi sosyal medyada belli bir kalitede yayınlanabileceği gerçeği var. Ben de gidip 11 pro aldım. Sadece desinler için tüketim toplumu olmayı ve topluma katkı sağlamaksızın sadece değer görmenin maddiyata evrilmesini kabullenemiyorum. Sizin yaklaşımınız da bence fazlasıyla güzel. İmkan varsa kesinlikle kullanılan eşyalara para harcanmalı en azından 🙏🏻
  • 30-04-2022, 23:04:30
    #7
    Gurul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Size alışveriş bölümü dışında konu açmak yasaklanmalı. Burada herkes bir şeyler satıyor ve herkes sattığı ürünle ilgili adam saat 3'de geldi saati aldı, bayramda neden saat alınıyor tarzı konular açılsa çöplük olur.

    Benim de satışta olan akıllı ev ürünleri var. Ben viral reklam yapmıyorum. Yapmam, konumu açtım günü geldiğinde yukarı taşıyorum. Lütfen bir daha saatlerinizle ilgili alt mesaj içeren konular açmayınız.

    https://www.r10.net/1082498671-post2.html tekrar şikayet edildi.
    Sizinle daha önce asla iletişime geçmedik ve ilk defa konumda yorumunuzu görüyorum. Yazılanlara ve benim verdiğim cevaba bakarsanız amacımı anlayabilirsiniz. Reklam olan en ufak bir şey yok. Bu konuyu cep telefonu, bilgisayar vs ile de bütünleştirebilirsiniz şimdi konumda geçen saat kelimesini de düzenliyorum. Konunun geneline odaklanıp ana fikir hakkında yorum yaparsanız sevinirim. Sizin moderasyon adına özel göreviniz var da biz mi bilmiyoruz. Konuyu sizin gibi çarpıtanlar olmasın diye düzenliyorum tekrar bakabilirsiniz.
  • 30-04-2022, 23:05:07
    #8
    Dediğiniz gibi zorunlu olan zamanlar oluyor. Mesela arkadaşım dolap'ta fazla büyük bir mağazası var satış yapıyor. Kız kazandığıyla 12 pro aldı nedenini sorduğumda dolapta bilgisayardan ürün falan ekleyemiyorsun eski telefonumda. yormuştu dedi. Gayet mantıklı geldi , ama sorarsan bende 12 var açıkcası parasını ben verseydim vermezdim. Çünkü kullanmıyorum sadece arada youtubeden video izliyorum o kadar.
  • 30-04-2022, 23:06:06
    #9
    Bu arada güle güle kullanın.