Gurul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Size alışveriş bölümü dışında konu açmak yasaklanmalı. Burada herkes bir şeyler satıyor ve herkes sattığı ürünle ilgili adam saat 3'de geldi saati aldı, bayramda neden saat alınıyor tarzı konular açılsa çöplük olur.

Benim de satışta olan akıllı ev ürünleri var. Ben viral reklam yapmıyorum. Yapmam, konumu açtım günü geldiğinde yukarı taşıyorum. Lütfen bir daha saatlerinizle ilgili alt mesaj içeren konular açmayınız.

https://www.r10.net/1082498671-post2.html tekrar şikayet edildi.
Sizinle daha önce asla iletişime geçmedik ve ilk defa konumda yorumunuzu görüyorum. Yazılanlara ve benim verdiğim cevaba bakarsanız amacımı anlayabilirsiniz. Reklam olan en ufak bir şey yok. Bu konuyu cep telefonu, bilgisayar vs ile de bütünleştirebilirsiniz şimdi konumda geçen saat kelimesini de düzenliyorum. Konunun geneline odaklanıp ana fikir hakkında yorum yaparsanız sevinirim. Sizin moderasyon adına özel göreviniz var da biz mi bilmiyoruz. Konuyu sizin gibi çarpıtanlar olmasın diye düzenliyorum tekrar bakabilirsiniz.