Rimmose_99 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türk insanı gösterişe düşkündür hocam, Akraba ziyaretlerinin giderek bozulduğu şu dönemde ya bak ben senden iyiyim demek istiyor bir çoğu
Sanırım hocam...
Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gösterişe düşgünüz. 3-4 bin lira maaşı olan adamın elinde 10-15 bin liralık telefon var.
Aslında bu durum ilginç. İşi gereği benim gibi ihtiyaç duyan insanlar da olabilir ama ben sırf en iyisini almak için gidip binlerce lira borca girmeyi de tercih etmezdim esasen...
DenizAli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben pahalı telefon almayı gereksiz buluyorum. Hocam gözünüzü seveyim 30 bin tl telefona paramı verilir ?? Param olduğu vakit gidip eğlence için bilgisayara 5-6 parça alıyorum işte direksiyondur ne bileyim ps5 koludur. Enazından kullanıyorum. Telefonda bırak oyun oynamayı sadece ara - konuş - kapat , instagram , twitter için kullanıyorum. Kamera diyenler olucak , 10K'ya telefon alıp 20K'ya kamera almak 13 pro max'ten daha mantıklı "bence".
Hocam açıkçası iş açısından almanın zorunlu olduğu dönemler de olabiliyor ama binlerce lira borca girip değmeyecek özellikler için fazla para harcamak kesinlikle gereksiz. İşim gereği artık 4 yıldır kullandığım 7 plusı değişmem gerekti. 13 pro max de alacak imkanım var çok şükür ancak arada çok kompleks bir fark yok ve zaten çok kaliteli içeriklerin dahi sosyal medyada belli bir kalitede yayınlanabileceği gerçeği var. Ben de gidip 11 pro aldım. Sadece desinler için tüketim toplumu olmayı ve topluma katkı sağlamaksızın sadece değer görmenin maddiyata evrilmesini kabullenemiyorum. Sizin yaklaşımınız da bence fazlasıyla güzel. İmkan varsa kesinlikle kullanılan eşyalara para harcanmalı en azından 🙏🏻