Ben pahalı telefon almayı gereksiz buluyorum. Hocam gözünüzü seveyim 30 bin tl telefona paramı verilir ?? Param olduğu vakit gidip eğlence için bilgisayara 5-6 parça alıyorum işte direksiyondur ne bileyim ps5 koludur. Enazından kullanıyorum. Telefonda bırak oyun oynamayı sadece ara - konuş - kapat , instagram , twitter için kullanıyorum. Kamera diyenler olucak , 10K'ya telefon alıp 20K'ya kamera almak 13 pro max'ten daha mantıklı "bence".