• 29-04-2022, 17:01:59
    #37
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet?
    İçki içebilirsin, istediğin şeyi yapabilirsin ama bir ülkenin "dini ile dalga geçemezsin."
    Kimse onları içki içtiği için kovmadı.
    Laubali tavırlarıyla ve dalga geçtikleri inanç yüzünden kovuldular.
    Burada absürt bir şey yok.
    Ülkelerin dini olmaz insanların dini olur. Burası teokrasi değil demokrasi ile yönetilen bir ülke.
  • 29-04-2022, 17:07:47
    #38
    Şu haketmedi diyenler varya hristiyanlığa,yahudiliğe vs. hakaret edilse inanın daha çok tepki gösterirler.Şu ülkedeki islam düşmanları dışarıdakilerden daha fazla ve daha tiksinç bi kitle.Allah bunlara fırsat vermesin yeminle ülkeyi kaosa götürürler.
  • 29-04-2022, 17:07:56
    #39
    BarisTekce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu paranoyakça fikre nereden kapıldınız hocam. Benim neden İslam'a edilen hakaret hoşuma gitsin? Siz tabi ki alıştınız kendiniz gibi olmayanlardan nefret etmeye, küfretmeye vs. herkesten de aynı şeyi bekliyorsunuz. E ne demişler kişi kendinden bilir işi. Hiç kimse hiç bir olguya saygı duymak zorunda değildir öncelikle. İnsanlara saygı duyulur, inançlarına saygı duyulur evet ama inançlarının kaynağına saygı duymak gibi bir zorunluluk yok. Şimdi sen anlamadın ne demek istediğimi o yüzden örnek vereyim; mesela birisi çıktı geldi dedi ki ben karpuza iman ediyorum, tapıyorum. Benim bu insanın karpuza imanına saygım olmak zorunda ama karpuza olmak zorunda değil. Şimdi bu kadarını anladığını düşünerek devam edeyim. Buradaki şahıslar kendi özel hayatlarından bir parçayı şahsi sosyal medya hesaplarından sadece kendi çevreleri için paylaşmışlar. Toplumsal bir amaçları yok, kimseyi kışkırtmak ya da hedef göstermek gibi bir amaçları yok. Ama işte arkadaşlarından bir tane vasıfsız çakma dindar bu özel hikayeyi alıp medyaya vs. yaymış ki bu da yanlış hatırlamıyor isem suç. Yani demem o ki güzel dostum bir insanın ekmek kapısından kovulması için bir sebep yok, hele ki kimler kimler koltuklarında ne işler yaptıkları halde oturduğu şu dönemde.
    Başka yanlış kişilerin yanlışları senin yada sadece arkadaşlarına gostermek istediğiniz yanlışları doğru etmez , öylede yada böyle ,resmi sızdıran insanın fikri zikri ne olursa olsun, zihniyeti başka bir din ile alay edebilecek kadar 🍉 düşmüş insanlar layigini bulmuş olmaları ,neresinden bakarsan bak hak eden hak ettiğini bulmuş
  • 29-04-2022, 17:11:53
    #40
    Hak eden hakkını almış. Böyle bir gecede böyle bir paylaşım yapmak akıllı insanın işi değil.
    Kafası çok güzeldi her halde bunu paylaşırken.
  • 29-04-2022, 17:15:40
    #41
    Umutsuz78 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başka yanlış kişilerin yanlışları senin yada sadece arkadaşlarına gostermek istediğiniz yanlışları doğru etmez , öylede yada böyle ,resmi sızdıran insanın fikri zikri ne olursa olsun, zihniyeti başka bir din ile alay edebilecek kadar 🍉 düşmüş insanlar layigini bulmuş olmaları ,neresinden bakarsan bak hak eden hak ettiğini bulmuş
    Öncelikle hadsizliğiniz gözümü yaşarttı umarım aynı hassasiyeti Kuran kurslarında yanan, tecavüze ve tacize uğrayan çocuklar için de göstermişsinizdir. Tatlı su dindarları ancak böyle konularda bağırıp çağırırsınız bugün buna iyi olmuş demek yarın öbür gün başka din baskılarına ve zorlamalarına ön ayak olur, unutmayın ki ayarını bozduğunuz kantar gün gelir sizleri de tartar, bu yüzden her zaman çıkar, inanç ve nefretlerime göre değil akla göre yanlışa yanlış derim, size de öneririm. Size ayıracağım başka bir dakikam yok çünkü vaktimi ziyan ettiğimi hissediyorum.
    Son olarak da; aşağıdaki linki incelemenizi öneririm çünkü benim çözebileceğim bir problem değil bu.

    https://www.google.com/search?q=t%C3...client=gws-wiz
  • 29-04-2022, 17:16:12
    #42
    Yapılan bir yanlış, bir hakaret veya bir aşağılama İslam ile alakalı olduğu zaman, karşı tarafın avukatlığına soyunan hazır kıta bekleyen bir kitle var, PES!
  • 29-04-2022, 17:23:10
    #43
    BarisTekce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle hadsizliğiniz gözümü yaşarttı umarım aynı hassasiyeti Kuran kurslarında yanan, tecavüze ve tacize uğrayan çocuklar için de göstermişsinizdir. Tatlı su dindarları ancak böyle konularda bağırıp çağırırsınız bugün buna iyi olmuş demek yarın öbür gün başka din baskılarına ve zorlamalarına ön ayak olur, unutmayın ki ayarını bozduğunuz kantar gün gelir sizleri de tartar, bu yüzden her zaman çıkar, inanç ve nefretlerime göre değil akla göre yanlışa yanlış derim, size de öneririm. Size ayıracağım başka bir dakikam yok çünkü vaktimi ziyan ettiğimi hissediyorum.
    Son olarak da; aşağıdaki linki incelemenizi öneririm çünkü benim çözebileceğim bir problem değil bu.

    https://www.google.com/search?q=t%C3...client=gws-wiz

    Eğer bende Allah'ın dini İslam'a rasulun sünneti konusunda bir eğrilik görürseniz en sert ve keskin şekilde uyarın ki benim gibi İslami yaşamaya calisanlar kötü örnek olmasınlar ve tek size hak verdiğim konu eğer normal bir insan hata yapsa uyarsinlar ama kendine hacı , hoca vs diyen isteyerek yada istemeyerek hata yada yanlış yaparsa en çok tepkiyi , cezayı ,kinamayi onlar hak ediyor psikiyatr onermissiniz teşekkür ederim zaten Kuran'da çok yerde akıl sahiplerine bir ders vardır diyor ama siz dini bakışı rahleden öğreniniz , çünkü kalpleri eviren çeviren Allah'tır benim gücüm yetmez

    https://kuran.diyanet.gov.tr/mushaf/...n-yolu-meali-5
  • 29-04-2022, 17:26:54
    #44
    Biri demiş cezasını siz mi veriyorsunuz biri demiş herkesin kendi hayatı. Twitter desen zaten almış başını gidiyor. Herkes çok konuşuyor ama gerçekten bizim ülkemizin insanında anlama sıkıntısı var. Eğer biri içki içiyorsa ona kimse bir şey dememeli. Ama dalga geçerek aşağılayıcı şekilde story atarsan bu suçtur. Bu gerçekten anayasada suçtur yani. Biri gelip ne suçu kardeşim horkoson kondo hoyoto youuuv yazmasın boşuna. Aynı derecede midir bilmem ama paskalyada yumurta kızartıp paskalyanız kutlu olsun yaahahahaha diye story atmak da suçtur. İnsanların inandığı değerlerle dalga geçip üstüne biizm hayatımız size ne diyemezsiniz kusura bakmayın. Sizin içki içtiğinizde size tepki gösterenlere karşı tepki gösterdiğimiz gibi alay edenlere de tepki göstermek zorundayız. Tutturmuşsunuz bir özgürlük şarkısı gidiyorsunuz ama hayırlısı. Pegasusa gelince de şirket belki bir topluluğun inançlarıyla dalga geçen insanlarla çalışmak istemiyor. Çünkü gün gelir o topluluk o şirketin müşterisi olur ve o çalışanlar o müşterilerle de dalga geçer. Olamaz mı ?
  • 29-04-2022, 17:40:06
    #45
    Konuyla ilgili Pegasus açıklama yapmış.

    İşte Pegasus'tan yapılan açıklama;


    "27 Nisan akşamı kişisel bir sosyal medya hesabı üzerinden kişiye özel bir ortamda yapılan bir paylaşımın, farklı mecralarda şirketimiz ile ilişkilendirilmesi nedeniyle açıklama yapmak isteriz.
    Bu görüş ve ifadeler kişisel olup şirketimizin duruşu ile bir bağı yoktur. Pegasus Hava Yolları olarak; ilgili paylaşımda yer alan dini inanç, toplumsal düşünce ve fikirlerle atfen rencide edici ifadeleri kesinlikle kabul edilemez buluyoruz. Bu çerçevede, konunun acilen şirketimizin etik-ahlak kuruluna aktarıldığını, gerekli aksiyonların ivedilikle alınacağını bildirmek isteriz. Kurullarımız, tüm çalışanlarımız için istisnasız uygulanmaktadır."