Biri demiş cezasını siz mi veriyorsunuz biri demiş herkesin kendi hayatı. Twitter desen zaten almış başını gidiyor. Herkes çok konuşuyor ama gerçekten bizim ülkemizin insanında anlama sıkıntısı var. Eğer biri içki içiyorsa ona kimse bir şey dememeli. Ama dalga geçerek aşağılayıcı şekilde story atarsan bu suçtur. Bu gerçekten anayasada suçtur yani. Biri gelip ne suçu kardeşim horkoson kondo hoyoto youuuv yazmasın boşuna. Aynı derecede midir bilmem ama paskalyada yumurta kızartıp paskalyanız kutlu olsun yaahahahaha diye story atmak da suçtur. İnsanların inandığı değerlerle dalga geçip üstüne biizm hayatımız size ne diyemezsiniz kusura bakmayın. Sizin içki içtiğinizde size tepki gösterenlere karşı tepki gösterdiğimiz gibi alay edenlere de tepki göstermek zorundayız. Tutturmuşsunuz bir özgürlük şarkısı gidiyorsunuz ama hayırlısı. Pegasusa gelince de şirket belki bir topluluğun inançlarıyla dalga geçen insanlarla çalışmak istemiyor. Çünkü gün gelir o topluluk o şirketin müşterisi olur ve o çalışanlar o müşterilerle de dalga geçer. Olamaz mı ?