Bu paranoyakça fikre nereden kapıldınız hocam. Benim neden İslam'a edilen hakaret hoşuma gitsin? Siz tabi ki alıştınız kendiniz gibi olmayanlardan nefret etmeye, küfretmeye vs. herkesten de aynı şeyi bekliyorsunuz. E ne demişler kişi kendinden bilir işi. Hiç kimse hiç bir olguya saygı duymak zorunda değildir öncelikle. İnsanlara saygı duyulur, inançlarına saygı duyulur evet ama inançlarının kaynağına saygı duymak gibi bir zorunluluk yok. Şimdi sen anlamadın ne demek istediğimi o yüzden örnek vereyim; mesela birisi çıktı geldi dedi ki ben karpuza iman ediyorum, tapıyorum. Benim bu insanın karpuza imanına saygım olmak zorunda ama karpuza olmak zorunda değil. Şimdi bu kadarını anladığını düşünerek devam edeyim. Buradaki şahıslar kendi özel hayatlarından bir parçayı şahsi sosyal medya hesaplarından sadece kendi çevreleri için paylaşmışlar. Toplumsal bir amaçları yok, kimseyi kışkırtmak ya da hedef göstermek gibi bir amaçları yok. Ama işte arkadaşlarından bir tane vasıfsız çakma dindar bu özel hikayeyi alıp medyaya vs. yaymış ki bu da yanlış hatırlamıyor isem suç. Yani demem o ki güzel dostum bir insanın ekmek kapısından kovulması için bir sebep yok, hele ki kimler kimler koltuklarında ne işler yaptıkları halde oturduğu şu dönemde.
Başka yanlış kişilerin yanlışları senin yada sadece arkadaşlarına gostermek istediğiniz yanlışları doğru etmez , öylede yada böyle ,resmi sızdıran insanın fikri zikri ne olursa olsun, zihniyeti başka bir din ile alay edebilecek kadar 🍉 düşmüş insanlar layigini bulmuş olmaları ,neresinden bakarsan bak hak eden hak ettiğini bulmuş