Evet?
İçki içebilirsin, istediğin şeyi yapabilirsin ama bir ülkenin "dini ile dalga geçemezsin."
Kimse onları içki içtiği için kovmadı.
Laubali tavırlarıyla ve dalga geçtikleri inanç yüzünden kovuldular.
Burada absürt bir şey yok.
Ülkelerin dini olmaz insanların dini olur. Burası teokrasi değil demokrasi ile yönetilen bir ülke.