• 29-04-2022, 16:52:46
    #28
    Umutsuz78 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir kimse İslama karşı hareket edince hoşunuza nasıl gidiyorsa , İslami yaşayan kurumsal firma sahipleri de sizin gibileri bünyesinde bulundurmama kararı bizi hoşnut ediyor ve evet herkes İSLAMA SAYGİ DUYMAK ZORUNDA
    Yani islam dışında bir şeye karşı çıkılması hoşunuza gidiyor öyle mi hocam? En'âm: 55/108 unutulmuş..
  • 29-04-2022, 16:53:33
    #29
    Androsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Müşteri neden kaybediyor? "a buradaki bir çalışan bir işteydi o yüzden bilet almayayım" mı diyecek insanlar? patron değil, bir patron yardımcısı değil basit bir insan içiyor ve hakaret ediyor. Şahsen ben bu hareketlerinden müşteri kaybedeceklerini düşünüyorum çünkü kurumsallık yok. Kurumsal bir firma davasını açmaya yardım eder köşede beklerdi fakat ne yazık ki böyle bir sorun var.. Ha bu arada müslümanlar gayrimüslimlerle dalga geçince neden bu olmuyor orası ayrı konu ama neyse.
    Ben kendi yaşantımla ilgilenirim hocam.
    Ramazan'da karşımda yemek yediklerinde tepki göstermem.
    Ramazan'da oruç tutmayan insanlara, neden oruç tutmuyorsun diye sormam.
    Ben insanların dini inançları ile ilgilenmem, davranışlarına ve saygısına bakarım.
    İşini iyi yapıyor ve kendi yaşantısını yaşıyorsa, benim için sorun yoktur.
    Şahsen söylüyorum, bu tarz olaylarda yaptırım olmazsa ben o firmayı tercih etmem. 200-300 TL fazla veririm başka firmayı tercih ederim.
    • FiKRAL
    • mralihan
    FiKRAL ve mralihan bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 29-04-2022, 16:54:57
    #30
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben kendi yaşantımla ilgilenirim hocam.
    Ramazan'da karşımda yemek yediklerinde tepki göstermem.
    Ramazan'da oruç tutmayan insanlara, neden oruç tutmuyorsun diye sormam.
    Ben insanların dini inançları ile ilgilenmem, davranışlarına ve saygısına bakarım.
    İşini iyi yapıyor ve kendi yaşantısını yaşıyorsa, benim için sorun yoktur.
    Şahsen söylüyorum, bu tarz olaylarda yaptırım olmazsa ben o firmayı tercih etmem. 200-300 TL fazla veririm başka firmayı tercih ederim.
    Peki hocam her ırkçı insanın profiline girip bulunan bütün şirketleri tercih etmeyin. bu tip insanlar THY'de de var başka yerde. Hepsini tercih etmeyin ozaman sadece biri gündeme geldi diye böyle yapmıyor iseniz tabii
  • 29-04-2022, 16:55:53
    #31
    Androsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki hocam her ırkçı insanın profiline girip bulunan bütün şirketleri tercih etmeyin. bu tip insanlar THY'de de var başka yerde. Hepsini tercih etmeyin ozaman sadece biri gündeme geldi diye böyle yapmıyor iseniz tabii
    Gereksiz tartışıyoruz.
    Gündeme gelene müşteri olarak tepki vermezsen diğerleri de gündeme gelir.
    Daha fazla uzatmayacağım çünkü çalışmam gerek
  • 29-04-2022, 16:56:35
    #32
    Androsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani islam dışında bir şeye karşı çıkılması hoşunuza gidiyor öyle mi hocam? En'âm: 55/108 unutulmuş..
    Tabikide Lekum dînukum veliye dîn.” ama İslam'a hakaret alay edenlere dur deme demiyor ,mealleri tevsiri ile okuyunuz
  • 29-04-2022, 16:56:44
    #33
    Tebrikler Pegasus! Bu şekilde karakter yoksunu kişileri bünyende bulundurmamakla en iyisini yapmışsın.
    Din düşmanlıkkarını Müslüman bir ülkede ve maneviyatı özel bir gecede alay ederek insanların gözüne sokmuşlar.
    Pegasus çalışanları olması firmanın ticari durumunu olumsuz etkilerdi. Hem ticari anlamda hem de manevi anlamda Pegasus en iyisini yapmış.
    İşten atılarak güzel bir ders almışlardır. Bir daha insanların inançları ile alay etmemeyi iyi benlemiş olurlar.
    Alaysızca sabaha kadar içsinler kime ne!
  • 29-04-2022, 16:58:15
    #34
    Umutsuz78 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tabikide Lekum dînukum veliye dîn.” ama İslam'a hakaret alay edenlere dur deme demiyor ,mealleri tevsiri ile okuyunuz
    dur deme demek ayrı, hoşuma gidiyor hoşnut ediyor biz de aynısını yapıyoruz gibi ithamlarda bulunmak ayrı. Dediğiniz şey bir suçtur hocam belirtirim
  • 29-04-2022, 16:58:31
    #35
    Kimse kimsenin rakı sofrası kurmasına laf edemez fakat atılan fotoğrafın üzerine herhangi bir dini inancı hedef alacak yazı yazarsan o zaman işler değişir. Pegasus özel bir kurum nasıl olsa. Gerekeni yapmış.
  • 29-04-2022, 17:00:54
    #36
    Umutsuz78 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir kimse İslama karşı hareket edince hoşunuza nasıl gidiyorsa , İslami yaşayan kurumsal firma sahipleri de sizin gibileri bünyesinde bulundurmama kararı bizi hoşnut ediyor ve evet herkes İSLAMA SAYGİ DUYMAK ZORUNDA
    Bu paranoyakça fikre nereden kapıldınız hocam. Benim neden İslam'a edilen hakaret hoşuma gitsin? Siz tabi ki alıştınız kendiniz gibi olmayanlardan nefret etmeye, küfretmeye vs. herkesten de aynı şeyi bekliyorsunuz. E ne demişler kişi kendinden bilir işi. Hiç kimse hiç bir olguya saygı duymak zorunda değildir öncelikle. İnsanlara saygı duyulur, inançlarına saygı duyulur evet ama inançlarının kaynağına saygı duymak gibi bir zorunluluk yok. Şimdi sen anlamadın ne demek istediğimi o yüzden örnek vereyim; mesela birisi çıktı geldi dedi ki ben karpuza iman ediyorum, tapıyorum. Benim bu insanın karpuza imanına saygım olmak zorunda ama karpuza olmak zorunda değil. Şimdi bu kadarını anladığını düşünerek devam edeyim. Buradaki şahıslar kendi özel hayatlarından bir parçayı şahsi sosyal medya hesaplarından sadece kendi çevreleri için paylaşmışlar. Toplumsal bir amaçları yok, kimseyi kışkırtmak ya da hedef göstermek gibi bir amaçları yok. Ama işte arkadaşlarından bir tane vasıfsız çakma dindar bu özel hikayeyi alıp medyaya vs. yaymış ki bu da yanlış hatırlamıyor isem suç. Yani demem o ki güzel dostum bir insanın ekmek kapısından kovulması için bir sebep yok, hele ki kimler kimler koltuklarında ne işler yaptıkları halde oturduğu şu dönemde.