Müşteri neden kaybediyor? "a buradaki bir çalışan bir işteydi o yüzden bilet almayayım" mı diyecek insanlar? patron değil, bir patron yardımcısı değil basit bir insan içiyor ve hakaret ediyor. Şahsen ben bu hareketlerinden müşteri kaybedeceklerini düşünüyorum çünkü kurumsallık yok. Kurumsal bir firma davasını açmaya yardım eder köşede beklerdi fakat ne yazık ki böyle bir sorun var.. Ha bu arada müslümanlar gayrimüslimlerle dalga geçince neden bu olmuyor orası ayrı konu ama neyse.
Ben kendi yaşantımla ilgilenirim hocam.
Ramazan'da karşımda yemek yediklerinde tepki göstermem.
Ramazan'da oruç tutmayan insanlara, neden oruç tutmuyorsun diye sormam.
Ben insanların dini inançları ile ilgilenmem, davranışlarına ve saygısına bakarım.
İşini iyi yapıyor ve kendi yaşantısını yaşıyorsa, benim için sorun yoktur.
Şahsen söylüyorum, bu tarz olaylarda yaptırım olmazsa ben o firmayı tercih etmem. 200-300 TL fazla veririm başka firmayı tercih ederim.