Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben kendi yaşantımla ilgilenirim hocam.
Ramazan'da karşımda yemek yediklerinde tepki göstermem.
Ramazan'da oruç tutmayan insanlara, neden oruç tutmuyorsun diye sormam.
Ben insanların dini inançları ile ilgilenmem, davranışlarına ve saygısına bakarım.
İşini iyi yapıyor ve kendi yaşantısını yaşıyorsa, benim için sorun yoktur.
Şahsen söylüyorum, bu tarz olaylarda yaptırım olmazsa ben o firmayı tercih etmem. 200-300 TL fazla veririm başka firmayı tercih ederim.
Peki hocam her ırkçı insanın profiline girip bulunan bütün şirketleri tercih etmeyin. bu tip insanlar THY'de de var başka yerde. Hepsini tercih etmeyin ozaman sadece biri gündeme geldi diye böyle yapmıyor iseniz tabii