Tebrikler Pegasus! Bu şekilde karakter yoksunu kişileri bünyende bulundurmamakla en iyisini yapmışsın.
Din düşmanlıkkarını Müslüman bir ülkede ve maneviyatı özel bir gecede alay ederek insanların gözüne sokmuşlar.
Pegasus çalışanları olması firmanın ticari durumunu olumsuz etkilerdi. Hem ticari anlamda hem de manevi anlamda Pegasus en iyisini yapmış.
İşten atılarak güzel bir ders almışlardır. Bir daha insanların inançları ile alay etmemeyi iyi benlemiş olurlar.
Alaysızca sabaha kadar içsinler kime ne!