Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Pegasus Rakı Masası Kuran İşçileri Kovdu!
104
●5.112
- 29-04-2022, 16:46:00Hocam lubali tavırı iş yerinde vermiyorlar. Siz işçilerinizin ne konuştuklarını dinliyor musunuz? evet yaptıkları kötü bir şey fakat hukuk var, edep var... Arabistanda hukuğun olmadığı bir yerde yaşamıyoruz hakaret ediyor ise dine hakaret suçu var ceza vermesi için dava açabilirsin fakat işten kovmak hukuksuzluktur. Kurumsallıktan aşırı uzak.
- 29-04-2022, 16:46:11Bence yerinde bir karar. Kişi, istediği zaman alkolünü içebilir. İstediği zaman da fotoğrafını paylaşabilir. Yalnız bu paylaşımda insanların inançlarıyla dalga geçmek, işte bu olmaz. Bize, Türk insanına yakışmaz.
- 29-04-2022, 16:47:56İçki içersin, ben bunu asla umursamam ancak içki içerek insanların inançları ile dalga geçemezsin.Androsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biz nasıl onların dini görüşleri için tek kelime etmiyor "bize ne" diyorsak onlar da bizim dini görüşlerimiz ile dalga geçemez.
Pegasus bunu yapmasaydı ve bu gündem olsaydı o zaman müşteri kaybeder, firma zedelenirdi, siz dava açmayı seçebilirsiniz ama doğru olan karar çoktan verilmiş bile - 29-04-2022, 16:50:55https://haber.sol.org.tr/haber/pegas...ini-hedef-aldiMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://tr.sputniknews.com/amp/20220...055932738.html
https://amp.onedio.com/haber/pegasus...ilemez-1064453
https://m.yeniakit.com.tr/amp/haber/...rdan-haber-var
https://www.bolgegundem.com/service/...a-3045326h.htm - 29-04-2022, 16:51:02Müşteri neden kaybediyor? "a buradaki bir çalışan bir işteydi o yüzden bilet almayayım" mı diyecek insanlar? patron değil, bir patron yardımcısı değil basit bir insan içiyor ve hakaret ediyor. Şahsen ben bu hareketlerinden müşteri kaybedeceklerini düşünüyorum çünkü kurumsallık yok. Kurumsal bir firma davasını açmaya yardım eder köşede beklerdi fakat ne yazık ki böyle bir sorun var.. Ha bu arada müslümanlar gayrimüslimlerle dalga geçince neden bu olmuyor orası ayrı konu ama neyse.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-04-2022, 16:51:27Bir kimse İslama karşı hareket edince hoşunuza nasıl gidiyorsa , İslami yaşayan kurumsal firma sahipleri de sizin gibileri bünyesinde bulundurmama kararı bizi hoşnut ediyor ve evet herkes İSLAMA SAYGİ DUYMAK ZORUNDABarisTekce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-04-2022, 16:52:19Üyeliği durdurulduMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ülkelerin dini olmaz kişilerin olur. Pegasuz iyi olanı yapmış. Saygısız olan çalışanlarını işlerini fesh etmiş.