Hocam lubali tavırı iş yerinde vermiyorlar. Siz işçilerinizin ne konuştuklarını dinliyor musunuz? evet yaptıkları kötü bir şey fakat hukuk var, edep var... Arabistanda hukuğun olmadığı bir yerde yaşamıyoruz hakaret ediyor ise dine hakaret suçu var ceza vermesi için dava açabilirsin fakat işten kovmak hukuksuzluktur.
İçki içersin, ben bunu asla umursamam ancak içki içerek insanların inançları ile dalga geçemezsin.
Biz nasıl onların dini görüşleri için tek kelime etmiyor "bize ne" diyorsak onlar da bizim dini görüşlerimiz ile dalga geçemez.
Pegasus bunu yapmasaydı ve bu gündem olsaydı o zaman müşteri kaybeder, firma zedelenirdi, siz dava açmayı seçebilirsiniz ama doğru olan karar çoktan verilmiş bile