• 29-04-2022, 16:46:00
    #19
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet?
    İçki içebilirsin, istediğin şeyi yapabilirsin ama bir ülkenin "dini ile dalga geçemezsin."
    Kimse onları içki içtiği için kovmadı.
    Laubali tavırlarıyla ve dalga geçtikleri inanç yüzünden kovuldular.
    Burada absürt bir şey yok.
    Hocam lubali tavırı iş yerinde vermiyorlar. Siz işçilerinizin ne konuştuklarını dinliyor musunuz? evet yaptıkları kötü bir şey fakat hukuk var, edep var... Arabistanda hukuğun olmadığı bir yerde yaşamıyoruz hakaret ediyor ise dine hakaret suçu var ceza vermesi için dava açabilirsin fakat işten kovmak hukuksuzluktur. Kurumsallıktan aşırı uzak.
  • 29-04-2022, 16:46:11
    #20
    Bence yerinde bir karar. Kişi, istediği zaman alkolünü içebilir. İstediği zaman da fotoğrafını paylaşabilir. Yalnız bu paylaşımda insanların inançlarıyla dalga geçmek, işte bu olmaz. Bize, Türk insanına yakışmaz.
  • 29-04-2022, 16:47:16
    #21
    Haberi teyit edebileceğimiz yer var mı her fotoğraf her haber saçma yalan geliyor çoğu artık bu ülkede
  • 29-04-2022, 16:47:56
    #22
    Androsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam lubali tavırı iş yerinde vermiyorlar. Siz işçilerinizin ne konuştuklarını dinliyor musunuz? evet yaptıkları kötü bir şey fakat hukuk var, edep var... Arabistanda hukuğun olmadığı bir yerde yaşamıyoruz hakaret ediyor ise dine hakaret suçu var ceza vermesi için dava açabilirsin fakat işten kovmak hukuksuzluktur.
    İçki içersin, ben bunu asla umursamam ancak içki içerek insanların inançları ile dalga geçemezsin.
    Biz nasıl onların dini görüşleri için tek kelime etmiyor "bize ne" diyorsak onlar da bizim dini görüşlerimiz ile dalga geçemez.
    Pegasus bunu yapmasaydı ve bu gündem olsaydı o zaman müşteri kaybeder, firma zedelenirdi, siz dava açmayı seçebilirsiniz ama doğru olan karar çoktan verilmiş bile
    • FiKRAL
    FiKRAL bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 29-04-2022, 16:51:02
    #24
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İçki içersin, ben bunu asla umursamam ancak içki içerek insanların inançları ile dalga geçemezsin.
    Biz nasıl onların dini görüşleri için tek kelime etmiyor "bize ne" diyorsak onlar da bizim dini görüşlerimiz ile dalga geçemez.
    Pegasus bunu yapmasaydı ve bu gündem olsaydı o zaman müşteri kaybeder, firma zedelenirdi, siz dava açmayı seçebilirsiniz ama doğru olan karar çoktan verilmiş bile
    Müşteri neden kaybediyor? "a buradaki bir çalışan bir işteydi o yüzden bilet almayayım" mı diyecek insanlar? patron değil, bir patron yardımcısı değil basit bir insan içiyor ve hakaret ediyor. Şahsen ben bu hareketlerinden müşteri kaybedeceklerini düşünüyorum çünkü kurumsallık yok. Kurumsal bir firma davasını açmaya yardım eder köşede beklerdi fakat ne yazık ki böyle bir sorun var.. Ha bu arada müslümanlar gayrimüslimlerle dalga geçince neden bu olmuyor orası ayrı konu ama neyse.
  • 29-04-2022, 16:51:27
    #25
    BarisTekce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neye göre, kime göre? Alıp bunu sizin gözünüze zorla mı soktu? Birisinin Instagram hikayesini kendisinden izinsiz alıp medyaya pazarlamışlar kimi ne ilgilendirir insanların şahsi hayatları? Sanki tüm toplumu böyle yapmaya zorluyor. Suçluymuş heh.
    Bir kimse İslama karşı hareket edince hoşunuza nasıl gidiyorsa , İslami yaşayan kurumsal firma sahipleri de sizin gibileri bünyesinde bulundurmama kararı bizi hoşnut ediyor ve evet herkes İSLAMA SAYGİ DUYMAK ZORUNDA
  • 29-04-2022, 16:52:19
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet?
    İçki içebilirsin, istediğin şeyi yapabilirsin ama bir ülkenin "dini ile dalga geçemezsin."
    Kimse onları içki içtiği için kovmadı.
    Laubali tavırlarıyla ve dalga geçtikleri inanç yüzünden kovuldular.
    Burada absürt bir şey yok.

    Ülkelerin dini olmaz kişilerin olur. Pegasuz iyi olanı yapmış. Saygısız olan çalışanlarını işlerini fesh etmiş.
  • 29-04-2022, 16:52:29
    #27
    Pegasus bu 8'liye iyi uçuşlar diler