Bence yerinde bir karar. Kişi, istediği zaman alkolünü içebilir. İstediği zaman da fotoğrafını paylaşabilir. Yalnız bu paylaşımda insanların inançlarıyla dalga geçmek, işte bu olmaz. Bize, Türk insanına yakışmaz.