Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet?
İçki içebilirsin, istediğin şeyi yapabilirsin ama bir ülkenin "dini ile dalga geçemezsin."
Kimse onları içki içtiği için kovmadı.
Laubali tavırlarıyla ve dalga geçtikleri inanç yüzünden kovuldular.
Burada absürt bir şey yok.
Hocam lubali tavırı iş yerinde vermiyorlar. Siz işçilerinizin ne konuştuklarını dinliyor musunuz? evet yaptıkları kötü bir şey fakat hukuk var, edep var... Arabistanda hukuğun olmadığı bir yerde yaşamıyoruz hakaret ediyor ise dine hakaret suçu var ceza vermesi için dava açabilirsin fakat işten kovmak hukuksuzluktur. Kurumsallıktan aşırı uzak.