• 27-04-2022, 17:55:27
    #1
    İzmirde 1 yıl önce atanan bir emniyet müdürü var MEHMET ŞAHNE



    işini bu kadar layıkı ile yapan bir emniyet müdürü görmedim , rahmetli GAFFAR OKAN gibi şehirde çok sevileceğini şimdiden ön görmek yanlış olmaz

    Şehirde yaşayan biri olarak , kör noktaların hepsinde emniyet görevlisi var , izmiri bilenler için , bornova sokağı , çankaya metro girişi ,kadife kale girişi bunlar sadece benim gördüklerim.

    Trafik polisi görüyorum 1 yıldır şehirde. Daha önce hiç bir cadde de trafik polisi görmemiştim


    Polisi bazı noktalarda görünür kılmak , güvenilir his ettiriyor.Sahilde atlı polisler , şehir içinde yunus polisleri çocuklar ile fotoğraf çekip çocuklar ile ilgileniğini gördüm.

    Halkın arasında gezip bir isteğiniz varmı diyen , ve sürekli şehirde erişilebilen , bu kadar alçak günülü devlet görevlisi görmek şaşırttı beni.


    Layıkıyla işini yapan bir devlet adamı görünce paylaşmak istedim.Umarım uzun yıllar bu şehirde kalır.
  • 27-04-2022, 17:57:12
    #2
    Evet kesinlikle Mehmet Amir geldikten sonra bişeyler değişti şehirde. İnşllah daha da iyi olur ve tüm Türkiye'ye böyle hizmet eden vatan evlatları konumlandırlır.
  • 27-04-2022, 17:57:26
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Amirim murtakeye birşeyler yapmak lazım
  • 27-04-2022, 17:58:34
    #4
    Rabbim yardımcıları olsun
  • 27-04-2022, 18:01:33
    #5
    yalnizyargic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İzmirde 1 yıl önce atanan bir emniyet müdürü var MEHMET ŞAHNE



    işini bu kadar layıkı ile yapan bir emniyet müdürü görmedim , rahmetli GAFFAR OKAN gibi şehirde çok sevileceğini şimdiden ön görmek yanlış olmaz

    Şehirde yaşayan biri olarak , kör noktaların hepsinde emniyet görevlisi var , izmiri bilenler için , bornova sokağı , çankaya metro girişi ,kadife kale girişi bunlar sadece benim gördüklerim.

    Trafik polisi görüyorum 1 yıldır şehirde. Daha önce hiç bir cadde de trafik polisi görmemiştim


    Polisi bazı noktalarda görünür kılmak , güvenilir his ettiriyor.Sahilde atlı polisler , şehir içinde yunus polisleri çocuklar ile fotoğraf çekip çocuklar ile ilgileniğini gördüm.

    Halkın arasında gezip bir isteğiniz varmı diyen , ve sürekli şehirde erişilebilen , bu kadar alçak günülü devlet görevlisi görmek şaşırttı beni.


    Layıkıyla işini yapan bir devlet adamı görünce paylaşmak istedim.Umarım uzun yıllar bu şehirde kalır.
    Kale eski kale değil, hepsi farklı yerlere gitti; ben 1-2 ay önce geldiğimde de kale eskisi gibi değildi de.
    Yine de birkaç polis görmedim değil genel olarak
  • 27-04-2022, 21:33:00
    #6
    İzmir'in çok ciddi bir emniyete ihtiyacı var hocam çünkü göç aldı fazla fazla, yabancı uyruklular ne ararsan var şehir de, ve etnik yapı çok bozuldu bizim böyle bir karışıklıkta kendimizi güvende hissetmemiz gerek özellikle gezmeye bir yere dışarı çıktığımızda yanımıza gelip gençler şu varmı bu varmı diyen tipler doldu ortalık bir zamanlar hiç güvende hissetmiyordum şuan biraz daha iyi
  • 27-04-2022, 21:37:32
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İzmir artık eski İzmir değil üstteki arkadaşın yazdığı gibi durum bence çok kötü.Kesinlikle yaşanılacak yer değil.
    Emniyet Müdürü elbet iyidir ama onunda Şehrin güvenliği dışında yapacağı bir şey yok ne yazik ki.
    Aşırı göç alıyor ve bu da demografisini değiştiriyor şehrin.

    Ben bir Emniyet Müdürü tanırım o da eski Trabzon Emniyet Müdürü METİN ALPER'dir.

    Bütün Emniyet müdürleri onun gibi olmasını isterim.Trabzon'da değil sadece tüm Türkiye'de sevildi.
  • 27-04-2022, 22:17:02
    #8
    Kordon'da Türk'ten çok arap kültürü ile yetişmiş canlılar var. Ukraynalı, İngiliz, Alman adam/insan gelsin sorun değil çünkü yaşam biçimleri bizler gibi ama bu canlılar çok uyumsuz. İzmir'in en güzel yeri biri böylesine kötü ve güvensiz bir haldeyken bu adam ne yapsın. Bu adam eminim elinden geleni yapıyordur ama şehirlerimiz diye bir kavram kalmadığı için biz Türkler ve diğer etnik kökene sahip insanlarımız ne kadar güvende olabilir ki.