Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
İzmir artık eski İzmir değil üstteki arkadaşın yazdığı gibi durum bence çok kötü.Kesinlikle yaşanılacak yer değil.
Emniyet Müdürü elbet iyidir ama onunda Şehrin güvenliği dışında yapacağı bir şey yok ne yazik ki.
Aşırı göç alıyor ve bu da demografisini değiştiriyor şehrin.
Ben bir Emniyet Müdürü tanırım o da eski Trabzon Emniyet Müdürü METİN ALPER'dir.
Bütün Emniyet müdürleri onun gibi olmasını isterim.Trabzon'da değil sadece tüm Türkiye'de sevildi.