İzmir'in çok ciddi bir emniyete ihtiyacı var hocam çünkü göç aldı fazla fazla, yabancı uyruklular ne ararsan var şehir de, ve etnik yapı çok bozuldu bizim böyle bir karışıklıkta kendimizi güvende hissetmemiz gerek özellikle gezmeye bir yere dışarı çıktığımızda yanımıza gelip gençler şu varmı bu varmı diyen tipler doldu ortalık bir zamanlar hiç güvende hissetmiyordum şuan biraz daha iyi