• 27-04-2022, 10:06:00
    #1
    Değerli arkadaşlar vodafone pay 2 ay önce hesap bakiyeme el koydu ve geri vermiyorlar, o kadar çok aradım ki bu konu için hiçbir olumlu geri dönüş yapmıyorlar, ne yapabilirim bilmiyorum bilen veya yardımcı olabilecek biri var mı acaba
  • 27-04-2022, 10:09:39
    #2
    Tüketici haklarına bildirirseniz daha basit olur hocam işiniz sanırım
    + şikayetvar sayfasına şikayetini ekle
  • 27-04-2022, 10:11:36
    #3
    MikailAvci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tüketici haklarına bildirirseniz daha basit olur hocam işiniz sanırım
    + şikayetvar sayfasına şikayetini ekle
    hocam şikayetvara ekledim yaptıkları şey arıyorlar sürekli biryere yönlendiriyor
    vodafone arıyor vodafon pay'e yönlendiriyor, pay arıyor diğerine yönlendiriyor sürekli ama sürekli
  • 27-04-2022, 10:15:02
    #4
    kSalih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam şikayetvara ekledim yaptıkları şey arıyorlar sürekli biryere yönlendiriyor
    vodafone arıyor vodafon pay'e yönlendiriyor, pay arıyor diğerine yönlendiriyor sürekli ama sürekli
    Sakinmi konuşuyorsunuz telefonda? Öfkeli konuşmak her zaman %70 sorununu çözüyor.
    Tüketici haklarına kesin başvuru yapın
  • 27-04-2022, 10:17:29
    #5
    MikailAvci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sakinmi konuşuyorsunuz telefonda? Öfkeli konuşmak her zaman %70 sorununu çözüyor.
    Tüketici haklarına kesin başvuru yapın
    evet sakin konuşuyorum
    dediğiniz yer burası mı ? https://tuketicisikayeti.ticaret.gov.tr/
  • 27-04-2022, 10:39:28
    #6
    kSalih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet sakin konuşuyorum
    dediğiniz yer burası mı ? https://tuketicisikayeti.ticaret.gov.tr/
    Aynı link olması gerekli sanırım
    https://www.turkiye.gov.tr/tuketici-sikayeti-uygulamasi

    Şehrinizde bulunan hakem heyetine de şikayetinizi oluşturabilirsiniz
  • 27-04-2022, 10:49:23
    #7
    MikailAvci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı link olması gerekli sanırım
    https://www.turkiye.gov.tr/tuketici-sikayeti-uygulamasi

    Şehrinizde bulunan hakem heyetine de şikayetinizi oluşturabilirsiniz
    oluşturdum hocam teşekkürler umarım olumlu dönüş yaparlar
  • 27-04-2022, 10:54:36
    #8
    MikailAvci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sakinmi konuşuyorsunuz telefonda? Öfkeli konuşmak her zaman %70 sorununu çözüyor.
    Tüketici haklarına kesin başvuru yapın
    Öfkeli konuşursanız %90 yokuş yersiniz, eğer oluru varsa çağrı merkezindeki insanlar zaten sorunu çözecekler, size yokuş yapmak için değil çözüm üretmek için oradalar, fakat azar, küfür vb. tutumla giderseniz %90 yokuş yersiniz.
  • 27-04-2022, 10:57:39
    #9
    eslao adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öfkeli konuşursanız %90 yokuş yersiniz, eğer oluru varsa çağrı merkezindeki insanlar zaten sorunu çözecekler, size yokuş yapmak için değil çözüm üretmek için oradalar, fakat azar, küfür vb. tutumla giderseniz %90 yokuş yersiniz.
    hocam inanın hiç sesimi bile yükseltmedim ama yinede yokuş yiyorum