MikailAvci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sakinmi konuşuyorsunuz telefonda? Öfkeli konuşmak her zaman %70 sorununu çözüyor.
Tüketici haklarına kesin başvuru yapın
evet sakin konuşuyorum
dediğiniz yer burası mı ? https://tuketicisikayeti.ticaret.gov.tr/