MikailAvci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sakinmi konuşuyorsunuz telefonda? Öfkeli konuşmak her zaman %70 sorununu çözüyor.
Tüketici haklarına kesin başvuru yapın
Öfkeli konuşursanız %90 yokuş yersiniz, eğer oluru varsa çağrı merkezindeki insanlar zaten sorunu çözecekler, size yokuş yapmak için değil çözüm üretmek için oradalar, fakat azar, küfür vb. tutumla giderseniz %90 yokuş yersiniz.