Öfkeli konuşursanız %90 yokuş yersiniz, eğer oluru varsa çağrı merkezindeki insanlar zaten sorunu çözecekler, size yokuş yapmak için değil çözüm üretmek için oradalar, fakat azar, küfür vb. tutumla giderseniz %90 yokuş yersiniz.
hocam inanın hiç sesimi bile yükseltmedim ama yinede yokuş yiyorum