• 27-04-2022, 01:24:44
    #10
    sonuna kadar okudum ah be hocam canlı kanlı görmediğin bir kişiye neden borç verdin üstüne üstlük 2000 dolar attın kanıtsız şeye
  • 27-04-2022, 01:25:55
    #11
    Hocam o değil de 10 dolar bi borç verebilir misiniz?
  • 27-04-2022, 01:26:23
    #12
    A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Belki 5 kere engelledim bu şahsı konuda yazmadım. Hakaretleri için
    En sonunda başardı. Bana çöp eksik eğitimlerini sattı

    Normalde hiç öyle adamlarla arkadaşlık kurmam ama basiretim bağlanınca yaşandı ne yazıkki
    Bu devirde babana bile güvenmeyeceksin diye boşuna söylenmiyor hocam. Siz iyi niyetinizden kaybetmişsiniz ama böyleleri kişinin iyi niyetini köreltir geriye bencil, umursamaz kişi bırakır. İyi niyeti kaybetmek istemiyorsanız kimseye güvenmeyeceksiniz, güven bir şekilde oluşunca gardınızı bırakırsınız.
  • 27-04-2022, 01:28:03
    #13
    wam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sonuna kadar okudum ah be gocam canlı kanlı görmediğin bir kişiye neden borç verdin üstüne üstlük 2000 dolar attın kanıtsız şeye
    40 50 dolar farklı zamanlarda toplamda gönderiyordum. Oda geri ödüyordu. O şekilde devam ettik.
    Sürekli hakaretler ederdi. Bende engellerdim. Son gelişi eğitim satmak içindi. Ama öncesinde 2 3 yıl devamlı eğitim sattığım çocuklar var.
    Günde 500 800 dolar kazanıyorlar falan derdi papağan gibi.
    Bende o aralar kazanç sağlamayınca aldım.
    Ama ona verdiğim paranın çok fazlasını kriptodan çıkardım.
  • 27-04-2022, 01:28:44
    #14
    Maleysef dediğiniz durumları bende yaşıyorum. Forumda bir çok arakdaşa peşin para veriyorum işi yaparken ve iş olmayınca paramı alamıyorum Yada iş yapmış görünenler oluyor. Merhamet duygusunu ticaret'te bir yere koymak gerekli bence. Borç ver mevzuları bitmiyor
  • 27-04-2022, 01:29:14
    #15
    Ne hikaye bea bu kadar iyi niyet olmaz akıllı musluman yılanın deliğinden bir kere isirilir
  • 27-04-2022, 01:29:35
    #16
    Hocam imzanıza üzüldüm
  • 27-04-2022, 01:33:22
    #17
    Hocam anladığım kadarıyla bu hipnoz etkisi falan değil , siz burada kendinizi cezalandırmaya kalkmışsınız. Bana kalırsa tüm bunları yaparken bilerek isteyerek yaptınız. Geçmişte yaşadığınız hatırladığınız veya bilinç altında kalmış bı negatif olay var gibi , sizden ricam böyle kişilerden uzak durmanız ayrıca kendinizi sevmenizi öneririm. Ne sanal ortamda nede gerçek hayatta size kendinizi kötü hissettiren kimseyle muhatap olmayın. Bı yanlışım olduysa affola iyi forumlar dilerim
  • 27-04-2022, 01:39:39
    #18
    Ah be hocam bile bile lades olmuş, geçmiş olsun. Olan olmuş artık bunu değiştiremezsin lakin ders çıkarman gerekir. Bu konuyu ısıtıp ısıtıp kendine hatırlatman özgüvenini de yerle yeksan eder. Emin ol forumda çok iyi dostluklar kurabileceğin bir sürü güzel kalpli insan var.