Hocam anladığım kadarıyla bu hipnoz etkisi falan değil , siz burada kendinizi cezalandırmaya kalkmışsınız. Bana kalırsa tüm bunları yaparken bilerek isteyerek yaptınız. Geçmişte yaşadığınız hatırladığınız veya bilinç altında kalmış bı negatif olay var gibi , sizden ricam böyle kişilerden uzak durmanız ayrıca kendinizi sevmenizi öneririm. Ne sanal ortamda nede gerçek hayatta size kendinizi kötü hissettiren kimseyle muhatap olmayın. Bı yanlışım olduysa affola iyi forumlar dilerim