• 24-04-2022, 01:33:39
    #1
    Yaklaşık 14 gündür spor ve diyet yapıyorum. Çoğu yiyeceği hayatımdan çıkardım. Fakat felaket şeker krizine giriyorum. Bundan yıllar önce de diyet yaptım ama gayet rahattım. Felaket bir şeker krizine girme sıkıntım var. Normalde asla waffle yemem pek dikkatimi çekmez. Ama spor ve diyet yapmaya başladıktan sonra felaket şekilde waffle çikolata gibi şeyleri yeme isteğim geliyor. İrademe sahip çıkmaya çalışıyorum ama zorlanıyorum. Kendimde incelme hissediyorum ama tartıda gene aynıyım. Bu krizi nasıl yenebilirim? Sizce doktora felan gitmeli miyim düşünceniz nedir?
  • 24-04-2022, 01:35:02
    #2
    14 gunluk emegini cope atmak istiyorsan yani
  • 24-04-2022, 01:35:38
    #3
    Hocam bal varsa şeker ihtiyacını ve hissini örtecektir 1 kaşık yerseniz diye düşünüyorum
  • 24-04-2022, 01:36:03
    #4
    HopeGK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    14 gunluk emegini cope atmak istiyorsan yani
    4 aylık emeğimi çöpe attım 14 gün bişey değil. motivasyon felan hiçbişey kalmadı
  • 24-04-2022, 01:38:04
    #5
    SEO Expert
    şekersiz kola falan içebilirsin. bazı cahiller normal koladan daha zararlı olduğunu söyler, ancak alakası bile yok, fda tarafından onaylanmış aspartame kullanıyorlar tatlandırıcı olarak
  • 24-04-2022, 01:40:06
    #6
    biraz garip gelecek ama tartılırken aynen şu yolu deneyin ve 1 aydan erken tartıya çıkmayın: sabah kalkar kalmaz boş mide ( yemek yemeden ve mide boşatılarak+ su içmeden+ tüm kıayfetler çıkartılarak çırıl çıplak. şeker krizini yenmeniz 2-3 sürer. eğer çaya şeker isterseniz tatlandırıcı alın kalorisizdir.

    ağırlık çalışma gibi bir spor yapaıyorsanız 2 haftada tartıda aynı görünmeniz normal ağırlık çalışması kilolu bünyede inceltir ama ağırlığı götürmez. çok uzun süre geçmesi lazım. ama yürüyüş,koşu yaparsanız ve yüzerseniz hem inceldiğinizi hem tartıda hafif geldiğinizi görürsünüz
  • 24-04-2022, 01:40:16
    #7
    Yemeklerinizin üzerine tarçın serpin az miktarda tatlı ihtiyacınızı kesecektir.
  • 24-04-2022, 01:41:25
    #8
    Hurma hocam... bende bi o kesiyor beni.
  • 24-04-2022, 01:41:57
    #9
    Canın çekiyorsa ye gitsin hocam demekki vücudun ona ihtiyacı var alışmış diğer türlü çalışamıyor. :d