Konu
Diyetteyim ama şeker krizine giriyorum.
24-04-2022, 01:38:04
#5
Rothstein
SEO Expert
şekersiz kola falan içebilirsin. bazı cahiller normal koladan daha zararlı olduğunu söyler, ancak alakası bile yok, fda tarafından onaylanmış aspartame kullanıyorlar tatlandırıcı olarak