Yaklaşık 14 gündür spor ve diyet yapıyorum. Çoğu yiyeceği hayatımdan çıkardım. Fakat felaket şeker krizine giriyorum. Bundan yıllar önce de diyet yaptım ama gayet rahattım. Felaket bir şeker krizine girme sıkıntım var. Normalde asla waffle yemem pek dikkatimi çekmez. Ama spor ve diyet yapmaya başladıktan sonra felaket şekilde waffle çikolata gibi şeyleri yeme isteğim geliyor. İrademe sahip çıkmaya çalışıyorum ama zorlanıyorum. Kendimde incelme hissediyorum ama tartıda gene aynıyım. Bu krizi nasıl yenebilirim? Sizce doktora felan gitmeli miyim düşünceniz nedir?