biraz garip gelecek ama tartılırken aynen şu yolu deneyin ve 1 aydan erken tartıya çıkmayın: sabah kalkar kalmaz boş mide ( yemek yemeden ve mide boşatılarak+ su içmeden+ tüm kıayfetler çıkartılarak çırıl çıplak. şeker krizini yenmeniz 2-3 sürer. eğer çaya şeker isterseniz tatlandırıcı alın kalorisizdir.
ağırlık çalışma gibi bir spor yapaıyorsanız 2 haftada tartıda aynı görünmeniz normal ağırlık çalışması kilolu bünyede inceltir ama ağırlığı götürmez. çok uzun süre geçmesi lazım. ama yürüyüş,koşu yaparsanız ve yüzerseniz hem inceldiğinizi hem tartıda hafif geldiğinizi görürsünüz