• 24-04-2022, 01:05:07
    #10
    minidora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rakip radyolarda kavga ederek şimdi evli ve çocuklu olduk
    Nefretle başladı diyorsun

    Tugbil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tabi ki var ;
    Evlenme
    Hocam bizim şirkette bekar bir müdür vardı bayan, Kadın hiç evlenmemiş yalnızlıktan bize sarıyordu sürekli, O kadın aklıma geldikçe kesin evlenmem lazım diyorum. Yalnızlık cidden bir saatten sonra kafayı yedirtiyor. Allah kimsenin başına vermesin
  • 24-04-2022, 01:05:48
    #11
    akilicaslan3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zamanlar daha mı kolaydı hocam ?
    Değişen pek bir şey yok.
    Sonuçta Bugünde istediğinizi yapabiliyorsunuz bilgisayarlar üzerinde, Yeter ki isteyin.
    Mesela geçen sene R10'da kendi yazdığım bir programı yayınlamıştım.
    Program değil, Terminatör diye yorumlar gelmişti
    Meğer R10'da yasakmış benzeri programlar, yetkililer tarafından kaldırıldı.
    Facebook profilimde halen mevcuttur videosu ve kullanım resimleri.
    Program Telefon çağrılarını dinleme, Ortam Dinleme, Ekran takip, GPS takip, Kurban telefonu ile SMS atma , arama yapma gibi özellikler barındırıyordu.
    2004 yılında bu teknolojiler yoktu fakat Exploitler güzel iş yapardı.
    Neyse konunu dağıtmayalım hocam


    mesaj atan arkadaşlara teşekkür ediyorum.
    programın satışını yapmıyorum lütfen bu konuda anlayış gösterin.
    programı inceleyip bulan arkadaşlar var profilimde fakat gerçekten zamanım yok daha çok blockchain ağırlıklı çalışıyorum artık.
    Yukarıda spoiler içerisine aldığım yeri silmek istemedim. konu samimiyeti bozulmasın diye.


    Programdan resimler,
    Satışı Yok, Dosyalar Duruyor O Dönemlerde Android 5-6-7 de çalışıyordu.
    Güncellemedim Andorid 6-7-8 de halen çalışır fakat fırsat bulamıyorum.
    Sağlam geliştiriciyim ben geliştiririm diyen arkadaşlar olursa Kaynak dosyalarının tamamını satabilirim.
    konusunu açtım buyrun.
    https://www.r10.net/android-ios-uygu...e-manager.html



















  • 24-04-2022, 01:06:39
    #12

    Sıkı çalışarak kendisiyle tanışmaya çalışıyorum
  • 24-04-2022, 01:08:11
    #13
    akilicaslan3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nefretle başladı diyorsun



    Hocam bizim şirkette bekar bir müdür vardı bayan, Kadın hiç evlenmemiş yalnızlıktan bize sarıyordu sürekli, O kadın aklıma geldikçe kesin evlenmem lazım diyorum. Yalnızlık cidden bir saatten sonra kafayı yedirtiyor. Allah kimsenin başına vermesin
    Senin ihtiyacın rusya bileti
  • 24-04-2022, 01:09:46
    #14
    Tanışmadık ✨
  • 24-04-2022, 01:09:58
    #15
    Tugbil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senin ihtiyacın rusya bileti
    Greencard ı bekliyorum hocam rusya kesmez
  • 24-04-2022, 01:22:06
    #16
    2017 de çalıştığım yerin yan dükkanında çalışıyordu.İki üç gördüm ama bana bakmadı bile 😀 sonra işimi bırakıp onun çalıştığı yere başvurdum.Sorun şu ki ben orada sanıyordum ama işten bir gün önce ayrılmış.Madem girdik çalışalım dedim.2 ay sonra tekrar gelip işe başladı.Ama beni görmeniz ağzım kulaklarıma varıyor 😀 zamanla birbirimizi tanıdık.Şimdi evliyiz bir kızımız var.Evlenmek isteyene tavsiye sizi paranız yokken dahi sevecek ve desteğini kesmeyecek biri varsa işte o zaman doğru kişiyi bulmuşsunuzdur.
  • 24-04-2022, 01:22:38
    #17
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tanışmaz olaydım, ruh eşim sanmıştım 😊
    En büyük korkum da bu hocam. Millet yıllarını veriyor, 5 yıllık, 7 yıllıklar sonra hop ayrılık. Herseyin hayırlısı hocam
  • 24-04-2022, 01:27:33
    #18
    henüz öyle biri yokk