2017 de çalıştığım yerin yan dükkanında çalışıyordu.İki üç gördüm ama bana bakmadı bile 😀 sonra işimi bırakıp onun çalıştığı yere başvurdum.Sorun şu ki ben orada sanıyordum ama işten bir gün önce ayrılmış.Madem girdik çalışalım dedim.2 ay sonra tekrar gelip işe başladı.Ama beni görmeniz ağzım kulaklarıma varıyor 😀 zamanla birbirimizi tanıdık.Şimdi evliyiz bir kızımız var.Evlenmek isteyene tavsiye sizi paranız yokken dahi sevecek ve desteğini kesmeyecek biri varsa işte o zaman doğru kişiyi bulmuşsunuzdur.