• 24-04-2022, 01:33:36
    #19
    bydarius adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2017 de çalıştığım yerin yan dükkanında çalışıyordu.İki üç gördüm ama bana bakmadı bile 😀 sonra işimi bırakıp onun çalıştığı yere başvurdum.Sorun şu ki ben orada sanıyordum ama işten bir gün önce ayrılmış.Madem girdik çalışalım dedim.2 ay sonra tekrar gelip işe başladı.Ama beni görmeniz ağzım kulaklarıma varıyor 😀 zamanla birbirimizi tanıdık.Şimdi evliyiz bir kızımız var.Evlenmek isteyene tavsiye sizi paranız yokken dahi sevecek ve desteğini kesmeyecek biri varsa işte o zaman doğru kişiyi bulmuşsunuzdur.
    Allah bağışlasın hocam. Pes etmemek lazım notu aldım
  • 24-04-2022, 01:36:07
    #20
    akilicaslan3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah bağışlasın hocam. Pes etmemek lazım notu aldım
    valla ben etmedim hocam 😀 Olay farketmeksizin pes etmemek mücadeleci olmak lazım
  • 24-04-2022, 09:41:31
    #21
    Meslektaşım aynı zamanda Görev yaptığımız yerden bulduk birbirimizi, evlendik. Mutluyuz. Herkese kalbi gibi insanlar nasip olsun inşallah
  • 24-04-2022, 10:27:32
    #22
    Daha tanışmadık...


    https://www.youtube.com/watch?v=dJ0jSUZqeXg