Ocak'ın 7. sinde internetim sınırsız olarak bağlattım..bugun faturaya elime 117.50 olarak geldi..
Aylık adsl : 36.84
aylık kısıt : 29.47
baglantı : 21.80
+ kdv ler :117.50
Aylık kısıtı anladım aylık adsl subat ayının daha 14.deyiz bu ayıda faturaya mı koymuşlar kullanmadan yalnış değil mi bu faturanın bu kadar yuksek gelmesi..
ttnet adsl fatura 117.50 TL
8
●1.289
- 14-02-2009, 15:30:33
- 14-02-2009, 15:40:49Subat ayınıda koymuşlar icine ön ödemeli olarak ödeniyormuş ilk defa duydum böyle birşey..
- 14-02-2009, 15:43:03niye ön yıkamalı çamaşır makinasımıymış bu ön ödemeli die birşeyi ilkkez duyuyorum
geçmiş olsun
- 14-02-2009, 15:45:23ilk ay faturası genelde bağlattığın tarihten sonraki fatura kesim tarihi + öbür ayın faturası olarak kesiliyor. Faturan normal.
- 14-02-2009, 15:49:48Ben mart ayında bekliyordum faturayı subatla ocak ayını ödemek icin subat ayını hemen ödetiyorlar şimdi nasıl işse aradım konustum ilk defa böyle birşeyle karşılaşıyorum dedim böyle diyorlar her zaman kullanıyordum ondan sonra faturayı ödüyordum simdi kullanmadan ödetiyorlar..
- 14-02-2009, 16:40:35Belki pazartesi gidip kapatacam subat ayını kullandığım kadar ödemek zorunda değilmiyim..
- 14-02-2009, 18:56:59ben sınırsız kullanıyom 1 yıl oldu 72 TL ödedim geçmiş borçum yok

elektirik faturası 45.TL(aylık)
kdv vs topluyom 15 onlar
geçmiş olsun
